“Fantastisk oplevelse for både børn og voksne”
Anmeldelse af Café Farø Vad

Café Farø Vad
Anmeldt 14. november 2020

Supergod og veltillavet mad. Lækre børnemenuer med frugt og grønt samt velsmagende og dejlig mad til os voksne. Afslappet og hyggelig atmosfære med plads til alle og fuld opmærksomhed fra personalet med tid til underholdning af børnene. Vi har været der før og vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: november 2020
Tak, Frederikke_1264

Anmeldt 22. september 2020

Havde bestilt bord en uge i forvejen; alligevel fik vi bordet ved disken, lige under højttaleren ,med alt for høj musik! Valgte derfor et bord ude; men desværre uden terrassevarmer. Så det blev en lidt kold fornøjelse, selv om vi svøbte os i tæpper.
Betjeningen var god, til trods for at der var stuvende fyldt med folk. Alle blev husket på deres mundbind af værten; kun et enkelt par nægtede og måtte gå igen!
Vi valgte deres rotisserikylling; den og de små kartofler var gode, cole-slawen for grov, virkede nærmest ny! Den grønne salat med en klat gulerodssalat ovenpå var ikke sælig lækker. Der var rigelig med mad på tallerkenen og servicen var god.Vinen var smagsløs, skulle have valgt deres øl istedet.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Hans L
Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Bedste Brunch EVER. Alt smagte godt hjemmelavet most - super kaffe og maden var så lækker - flot udsigt og super sød betjening

Tak, sutskoen
Anmeldt 25. juli 2020

Herligt sted var der med min familie på vej hjem fra ferie på Møn til frokost. Jeg fik selv tre mini burgere med forskellige smage( en med kylling BBQ, en mexicansk med gugamole(lidt stærk men det dr bare mig der ikke er så god til stærke ting) og en “almindelig burger” med hjemmelavet mayonnaise) alle tre rigtig lækkre især kyllingen( man kunne også få dem alle som store enkelte brugere) Kan klart anbefale stedet rigtig hyggeligt med godt personale. Til drikkelse delte jeg en liter hjemmebrygget æblemost med min familie, meget lækkert, den var brygget med æblerne fra deres baghave, generalt SUPER

Tak, annanyegaard
Anmeldt 22. juli 2020

Kom forbi en søndag aften. Masser af biler var ved at få os til at vende om, men der var fint med plads. Meget venlig og hurtig betjening. Fik stedets specialitet - kylling med hjemmelavet coleslaw og kartofler". Det var pengene værd og kylling var ultra mør. Et glas hvidvin til 50 kroner var dog ikke helt pengene værd. Ikke kold nok og en kedeligt, træt karakter.

Tak, 157annegretheb

Rejsende, der kiggede på Café Farø Vad, kiggede også på

Bogø By, Vordingborg Kommune

Bogø By, Vordingborg Kommune

Har du været i Café Farø Vad? Fortæl om dine oplevelser!