“Bedste Brunch EVER ”
Anmeldelse af Café Farø Vad

Café Farø Vad
Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Bedste Brunch EVER. Alt smagte godt hjemmelavet most - super kaffe og maden var så lækker - flot udsigt og super sød betjening

Tak, sutskoen

Anmeldt 25. juli 2020

Herligt sted var der med min familie på vej hjem fra ferie på Møn til frokost. Jeg fik selv tre mini burgere med forskellige smage( en med kylling BBQ, en mexicansk med gugamole(lidt stærk men det dr bare mig der ikke er så god til stærke ting) og en “almindelig burger” med hjemmelavet mayonnaise) alle tre rigtig lækkre især kyllingen( man kunne også få dem alle som store enkelte brugere) Kan klart anbefale stedet rigtig hyggeligt med godt personale. Til drikkelse delte jeg en liter hjemmebrygget æblemost med min familie, meget lækkert, den var brygget med æblerne fra deres baghave, generalt SUPER

Tak, annanyegaard
Anmeldt 22. juli 2020

Kom forbi en søndag aften. Masser af biler var ved at få os til at vende om, men der var fint med plads. Meget venlig og hurtig betjening. Fik stedets specialitet - kylling med hjemmelavet coleslaw og kartofler". Det var pengene værd og kylling var ultra mør. Et glas hvidvin til 50 kroner var dog ikke helt pengene værd. Ikke kold nok og en kedeligt, træt karakter.

Tak, 157annegretheb
Anmeldt 12. juli 2020

Rigtig god frokost, en ok billig burger i høj kvalitet. Super venligt og dygtigt personale. Hyggeligt og god udsigt.

Tak, 986mikkels
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Super god mad.
Vi køber ofte take away fra Café Farø Vad - sliders med tre forskellige burgere er favoritten.
De har også en lækker brunch.

Tak, MieF_85

Rejsende, der kiggede på Café Farø Vad, kiggede også på

Bogø By, Vordingborg Kommune

Bogø By, Vordingborg Kommune

Har du været i Café Farø Vad? Fortæl om dine oplevelser!