“Veganer ,,, bliv væk”
Anmeldelse af Rødvig Kro & Badehotel

Rødvig Kro & Badehotel
Prisklasse: 0 kr. - 168 kr.
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 9. oktober 2023

Veganer,,, BLIV VÆK
trods badehotellet på forhånd flere uger før blev spurgt om de kunne lave vegansk, ved de (kokken) åbentbart ikke hvad det indebærer. Det må være en meget ordinær kok som ikke har fuldt med tiden og reelt blot udelukker kød / smør på maden. vi har på weekend ophold og havde også bestilt noget frokost. noget af det kedeligste rugbrød med minimalt pynt og en kartoffel skåret til rugbrød. Der blev foreslået noget ekstra til middagen, som ikke blev overholdt/eller glemt og der var helt udelukket en vigtig vegansk indridigens som proteiner. Til morgenmaden var der intet til veganer, trods de har vidst det på kroen... klart oversolgt noget man ikke har forstand på

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, sorenbp
Rødvig Kro Og Badehotel, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. oktober 2023

Kære sorenbp
Tak for din tilbagemelding. Vi tilstræber altid at følge vores gæsters kosthensyn, så vidt det er muligt. Vi har altid vegetar-retter på vores menukort, og er der gæster som er veganere, så prøver vi at at efterkomme det også. Vi en Kro med en velsmagende og godt menukort, som skifter i sæsonerne. Vi udnævner ikke os selv som en Kro med vegansk køkken, men som sagt, så gør vi hvad vi kan, for at efterkomme gæsternes ønske, hvis det efterspørges. Jeg er derfor uforstående overfor at du skriver at vi har 'oversolgt' noget vi ikke har forstand på? Vi sælger ikke os selv ind som vegansk restaurant, hverken online eller i vores menukort, men booker du dig ind som gæst, så tager vi naturligvis jeres kosthensyn med i planen. Alle vores kokke tilbereder retter som er både vegetariske, veganske og med kød og fisk. De sparrer med hinanden og søger inspiration udenfor vores rammer også. Jeg har givet din anmeldelse videre til vores køkken, som altid er lydhøre overfor at kunne lære. Vi ønsker jer et dejligt efterår, og måske på gensyn. Mvh Monica Holst

Anmeldt 7. oktober 2023

Ligger flot medmudsigt til Stevns klint, meget venlig betjening. 4 stk smørrebrød. Hvid fisk, Roastbeef, Kold røget laks og Revet havgus på sandwichbrød med bund af æblekompot. Lyder jo godt, den hvide fisk med efter min bedste overbevis ud af frost pose, færdig paneret, tørsteg og smagsløs tilbehør. Roastbeefen med spejlæg var også kedelig, mør men ikke rød, Igen friterede løgringe som også lignede noget fra frostboksen i supermarkedet. Min ledsager var tilfreds med laksen, men osten var en tam omgang på trist sandwichbrød.
Lille fadøl og en mineralvand, to gode snaps fra Møn. Havde maden været i orden var prisen ok, men for denne frokost al for dyr. 678 kr.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Jørgen G
Rødvig Kro Og Badehotel, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. oktober 2023

Kære J_rgen591, tak fordi du har taget dig tid til at skrive din anmeldelse. Jeg beklager at frokosten ikke faldt i jeres smag. Jeg kan afklare for jer, at ALT er hjemmelavet. Frisk fisk med egen panering, ligeledes har vi selv friteret løgringene. I vores køkken kommer der ikke færdigvarer på bordet, og vores kokke sætter en ære i at tilberede maden fra bunden. Mvh Monica Holst

Anmeldt 22. juli 2023

På et deal tilbud, boede vi på annekset"Kridthuset". Det var verdens mindste hotelværelse, nr. 39, uden de obligatoriske -Bord og stol- Vi skulle sidde for enden af den lav og bløde seng, for at se TV, som man kun med god IT kendskab kunne finde et DR TV program. Selve hotellet er hyggeligt og maden samt tjenerstaben var eminente, dog lod morgen buffeten en del tilbage at ønske.
Bla. skulle jeg, for at få 4 skiver ost tage 4 glas med låg, hvor i der befandt sig én skive ost samt en ostebjælke, fint men ikke just formålstjeneligt.

Dato for besøg: juli 2023
    • Stemning
Tak, V6182OAerikp
Rødvig Kro Og Badehotel, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2023

Kære gæst, tak fordi du deler din oplevelse med os og andre mulige gæster, det sætter vi altid pris på. Vær. 39 er et af vores mindre værelser, og vi har fokus på at der kan være behov for fx stole, så vi tager bestemt jeres melding seriøst.
Mht tv så ligger der en guide til det, men vi må vist lige kigge den igennem igen, og se om den kan skrives klarere end vi har gjort det. Tak for at notere det. Jeg lader alle roserne til vores medarbejdere gå videre, tak :-) og med hensyn morgenbuffeten, er det et bevidst valg vi har truffet, dette med at have pålæg i små portioner i glas. Det gør 2 ting: det er meget hygiejnisk og det mindsker madspild - 2 ting som vi vægter meget højt. VI håber at se jer igen på et tidspunkt, og indtil da ønsker vi jer en dejlig sommer. Med venlig hilsen Monica Holst

Anmeldt 20. juli 2023 fra mobile enheder

Vi har besøgt Rødvig Kro og Badehotel igen ligesom sidste år. Fremragende ophold igen - alt spillede og vi tog derfra med løftet om at komme igen.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, spe4040

Kære spe4040, tak for de flotte stjerner. Vi glæder os til at se jer igen. Mvh Monica Holst

Anmeldt 4. juni 2023 fra mobile enheder

Meget ærgerlig oplevelse med ben i min hønsesalat. Det var meget ubehageligt. Klagede til tjeneren og fik tilbudt en gratis kaffe. Kan ikke anbefales.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Marina M
Rødvig Kro Og Badehotel, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juni 2023

Kære Marina, tak for din anmeldelse, som jeg bestemt tager videre til mine kolleger. Der skal naturligvis ikke forekomme ben i vores kyllingesalat, og det var godt du nævnede det til vores tjener. Jeg tænker dog at du skulle have fået tilbudt et nyt stykke smørrebrød, hvilket jeg kan læse at du ikke har fået. det beklager jeg virkelig meget. Jeg taler m. vores restaurant-chef, så der kan blive samlet op på det herfra. Tak for at give os besked. VI håber dog alligevel, at du har lyst til at besøge os på et andet tidspunkt, hvis du skriver til mig på vores info@roedvigkro.dk med reference til denne besked, så skal jeg sørge for at du får tilsendt kompensation i form at et gavekort. Rigtig god sommer. Mvh Monica Holst

Rejsende, der kiggede på Rødvig Kro & Badehotel, kiggede også på

Har du været i Rødvig Kro & Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!