“Dejlig frokost”

lør. 18/9
20:00
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Dejlige lokaler med god plads mellem bordene. Vi nød en dejlig familiefrokost med lækker smørrebrød, indbydende anrettet. Godt udvalg af lokale øl. Venlig betjening, dog var der noget ventetid, men der var også et stort selskab.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, MN2300
Kathrine H, Receptionschef hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Tusind tak for din anmeldelse!

Vi er glade for I nød jeres frokost hos os!

Cæcilie, Rødvig Kro og Badehotel

Anmeldt 8. maj 2021 fra mobile enheder

Lækkert sted men der er ikke harmoni mellem pris og hvad man får.
Smørrebrød hvor pålæg knap nok dækker brødet.
Jeg ventede ca. 1 time på at få en platte, de havde lavet en fejl i vores bestilling.
Kun 3 ud af bordets 4 personer fik mad samtidig... det beklagede de meget og vi fik alle kaffe og kage som kompensation, super fint.
Platten bestod af 3 endnu mindre stykker smørrebrød og rejer var tørre og kedelige.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, ZoneClaus
Kathrine H, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2021

Kære Claus

Tak for din anmeldelse!

Vi beklager naturligvis igen at I måtte vente på at få det I havde bestilt. Det er ikke vores normale måde at gøre tingene på.

Vi er kede af at du ikke synes maden var tilfredstillende.
Vores kokke gør sig umage for at lave lækker mad af årstidsbestemte og lokale råvarer.

Anmeldt 1. maj 2021 fra mobile enheder

Overnattede i Kridthuset, simpelt men nyt og pænt. Morgenmaden bestod kun af et absolut minimum af udbud.
Betjeningen ved aftenmåltidet var mangelfuldt, rødspætten mager, isen næsten smeltet ved servering.
Vi mødte venligt personale.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, jettehoelgaardj
Kathrine H, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2021

Hej Jette

Tak for din anmeldelse!

Vi er glade for der var ting I kunne lide og tager til efterretning, hvad I ikke kunne lide.

Anmeldt 21. november 2020

Dejlig belligenhed, hyggelige lokaler, rene omgivelser, høflig betjening.
Maden ser spændende ud, dejlige råvarer, men smagen er ordinær og gennemsnitlig. Ikke smagfuld nok til de høje priser. Det trækker meget ned desværre og gør vi ikke kommer igen.

Tak, gusseman
Kathrine H, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2020

Hej!

Mange tak for din anmeldelse!

Vi er glade for I nød lokalerne og den høflige betjening.
Vi er kede af at maden ikke faldt i jeres smag.
Vores køkkenchef gør sig umage for at lave lækker mad af lokale råvarer i sæson.

Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Fin restaurant. Gode og friske råvarer.
Portionerne er dog ret små i forhold til prisen. Hovedretten bestående af bl.a. et helt løg levede ikke helt op til forventninger. Dog en rigtig god dessert.

Tak, mortenl1992
CarolineP000, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. september 2020

Hej Morten

Tak for din anmeldelse!

Jeg giver din kommentarer videre til køkkenchefen og er glad for du nød desserten!

Rejsende, der kiggede på Rødvig Kro & Badehotel, kiggede også på

Har du været i Rødvig Kro & Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!