“Hyggelig frokost”

20:00
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. juli 2016

Familietur på Stevns sluttede med en skøn frokost. Meget hjælpsom tjener, som egentlig startede ud med at sige, at køkkenet netop var lukket, men endte med at få køkkenet til alligevel at lave god pariserbøf til os. Hyggelig restaurant med skøn udsigt og gårdhave. Det hele gav lyst til at tage nogle overnatninger på hotellet.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, 309annem

Anmeldt 9. maj 2016 fra mobile enheder

Solen skinnende og vi fik lyst at køre en tur til Stevns og hyggelige Rødvig Havn. Bestilte 2 frokostplatter. De bestod af gode hjemmelavede ting. Hjemmerøget laks, lækker smørstegt rødspættefilet, rejer, roastbeef og brie med syltetøj til. Og så det mest lækre rugbrød man kan tænke sug. Masser af kerner. Kunne spises uden pålæg! En god øl fra Stevns bryg til. Venlig betjening. Og så rabat for ÆldreSagen. En dejlig frokost.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, AliceBeha
Anmeldt 2. maj 2016

et hotel med stor charme og fin beliggenhed. God mad og fine priser. Når der kun er tre stjerner , er det fordi oplysninger fra receptionen ikke var helt fyldestgørende., så vi måtte selv finde ud af hvor bad og toilet var, da værelset er foruden. Hotellet er gammelt men velholdt og lyst, og meget charmerende. Værelset var ikke det største, men dobbeltsengen af god kvalitet. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Stig F
Anmeldt 6. april 2016

Vi havde et rigtig hyggeligt ophold - middag, overnatning og morgenmad. Rødvig kro har en hyggelig atmosfære og betjeningen er personlig, og nærværende. Kan bestemt anbefales

Dato for besøg: marts 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
Tak, Michael D
Anmeldt 5. april 2016

Fuld tilfredshed på alle punkter, kan varmt anbefale et ophold på kroen. et minus for stedet er stranden som kun består af sten, man skal være godt gående for at færdes der.

Dato for besøg: april 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
Tak, hakonjensenj

Rejsende, der kiggede på Rødvig Kro & Badehotel, kiggede også på

Har du været i Rødvig Kro & Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!