Cold War Museum Stevnsfort
100% et besøg værd

Vores drenge på hhv 8 og 11 syntes det var alt for fedt - de lærte lidt om den kolde krig, og fik... læs mere

peterjN9994MB
Horsens, Danmark
fra mobile enheder
Fantastisk tur, fantastisk guide, fantastisk service

Jeg har så mange positive ting at sige... Først og fremmest var jeg ikke opmærksom på at man skulle... læs mere

michaelaM8336JQ
Vamdrup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 26. december 2019

Kæmpe oplevelse at gå under jorden og kunne se hvordan området var hugget ud i kalken. Skønt natur område på over fladen med udstilling af militært isenkram.
køb endelig den guidet tur og få historien om livet under jorden for soldaterne

Tak, Niels J
Anmeldt d. 13. oktober 2019

Vi havde bestilt en rundvisning hjemmefra, og det fungerede perfekt. rundviseren var hjemme i stoffet og kunne svare på alle spørgsmål. Desværre var elevatoren i udu, det trak lidt hårdt på de aldrende knæ, men bestemt det værd.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, troelssorensen
Anmeldt d. 8. september 2019

vi havde en fantastisk guide denne gang, vi ankom 1 1/2 time før der var rundvisning, dette kan kun anbefales, for der er nok ikke energi efter den guidet tur, tag gerne madkurven med der er masser af borde og bænke, du kan ikke købe noget spiseligt andet end is her.Du for historien og hvorfor og hvornår fortet blev bygget. og spar ikke på penge pungen for ikke at komme under jorden for her er der virkelig en oplevelse som du ikke oplever andre steder. Kan kun opfordre til at du/ I også besøger bunkeren i Odense der også har med koldkrigen at gøre

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, pan300464
Anmeldt d. 5. september 2019 fra mobile enheder

Det var et utroligt spændende tur ned i Stevnsfortet, med en guide som var særdeles kompetent og med en fantastisk formidlingsevne.

Tak, hyldstrup
Anmeldt d. 9. august 2019 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Tag den guidede tur, og kom ned i gangene og rummene 18 m under jorden. Se også kanonerne fra den tyske slagkrydser Gneisenau indvendig, hvilket er en stor oplevelse.
I det hele taget er stedet et besøg værd, til en rimelig pris.

Tak, DadToThree