Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com196 US$
Hotels.com196 US$
Travelocity196 US$
eDreams184 US$
ZenHotels.com200 US$
Vio.com198 US$
Anmeldt d. 30. oktober 2022

Dejligt smørrebrød med et lille twist på lækkert hjemmebagt rugbrød. Alt er helt sikkert hjemmelavet og veltilberedt. Venlig og effektiv betjening. Parkering lige uden for døren. Vi kommer helt sikkert gerne igen!

Tak, Kirurg1820
Anmeldt d. 30. oktober 2022 fra mobile enheder

Dejlige værelser, rene og appetitlige. Dejlig middag og super morgenmadsbuffet. Vi boede i Kridthuset, hvor der er dejlige opholdsrum og køkken med kaffe og te og ærlighedsbar. Opmærksom service og lydhørhed over for vores ønsker undervejs

Tak, LarsenDK
Kathrine Hendriksen, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2022

Tusinde tak for din tilbagemelding. Det er skønt at høre, at I har nydt at besøge os. Vi vil glæde os til at byde jer velkomne igen. Med venlig hilsen Monica Holst

Anmeldt d. 25. oktober 2022 fra mobile enheder

Vi fik om eftermiddagen stempelkaffe med megalækker nøddetærte til.
Aftensmaden var fint sammensat og smagte vidunderligt. Ild i pejsen og hygge i restauranten.
Morgenmaden var også helt i orden, med lækre ting på buffeten.
Vi boede i Kridthuset og det var helt fint med den lille gå-tur frem og tilbage.
Vi kommer helt sikkert tilbage.
Eva

Tak, 655evat
Kathrine Hendriksen, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2022

Kære Eva

1000 tak for jeres fine anmeldelse, den er vi meget glade for! Vi vil glæde os til at byde jer velkommen en anden gang:-)

Med venlig hilsen
Jonas Skaaning

Anmeldt d. 24. oktober 2022

vi havde booket et dobbeltværelse på strandpensionen. Vi fik et lille værelse i et anneks, sengen var en 1 1/2 mands seng ( ikke dobbelt) som var sat op ad væggen, så den eneste mulighed var at kravle ind i sengen. Måske noget der skal oplyses til pensionister. Værelset var ,beregnet til ophold for tre personer. Der var ingen skabe, skuffer eller andre muligheder for opbevaring af tøj( 4 bøjler på en birkegren)I værelset var der en stol, og der var så absolut heller ikke plads til mere. tasker og kufferter måtte stå på gulvet.Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor der kunne være plads til en tredje person. Rummet var fugtigt, med sølvfisk på gulvet, og håndklæder var konstant fugtige. jeg tænker at med en Pris 2022 til Badehotellet, så er der noget der skal gøres bedre til et rum til 1300 kr pr. nat.

Vi havde på forhånd oplyst at den part ikke spiser kød. Menu kortet var noget begrænset til en ikke kødspiser.En hovedret Fettucine, var så saltet, at blev returneret til køkkenet. Det der kom tilbage, gjorde ikke oplevelsen bedre.

Vi havde glædet os til et par dages ferie, og sidder tilbage med oplevelser, der, kan gøres bedre for andre gæster.
personalet var søde og venlige.
Maj iska Kyndborg

Tak, majiskak
Anmeldt d. 23. oktober 2022

Det dårligst værelse jeg nogensinde har boet på. Betalte kr. 1434 incl. morgenmad pr. overnatning for et værelse UDEN UDSIGT - en værelsetype som slet ikke kan findes på deres hjemmeside. Der var 4 meget, meget høje vægge med udsigt til 2 ovenlysvinduer - som at bo i bunden af en brønd. Man kunne ikke engang høre havet som ligger ca.20 meter på den anden side af endevæggen. Udenfor var det udsigt til et larmende køkken og meget rodet indretning. Den ene stjerne skal udelukkende tildeles personalet som var søde og serviceminded.

Rejsetype: Rejste alene
Tak, Curiosity121322
Kathrine Hendriksen, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. oktober 2022

Kære Elin
Tak fordi du tager dig tid til at skrive. Ja hotellet ligger fantastisk, og korrekt - stort set i vandkanten, og somme tider kan det høres, somme tider ikke - det er vejret selv der bestemmer hvor høj lyden af vandet er. Vi syntes at vi havde fundet et godt værelse, som imødekom dine ønsker om at kunne sidde ude, og være i ro og fred i dagene hos os, og er naturligvis kede af at det ikke levede op til dine forventninger. De 4 værelser som ligger i den gårdhave, hvor du boede, er bestemt vist med billeder på vores hjemmeside. Mange af vores gæster efterspørger specifikt de værelser, idet de er helt ny-istandsatte og med smukke høje lofter til kip. De vises i banneret med billeder under 'værelser uden havudsigt'. Jeg giver roserne videre til mine kolleger, tak. Jeg tillader mig at kopierer mit svar til dig her, og sætte det ind på de andre sider, hvor du også har anmeldt os. Med venlig hilsen Monica Holst