Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
Travelocity

Vi har fejret vort guldbryllup på Rødvig kro og badehotel, med overnatning og fest. Alt var gennemført perfekt. Maden ug med x og slange, værelserne rene og pæne, personalet rigtig søde, og de hyggelige omgivelser nød alle. Jens og Marianne.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, Marianne P
Kathrine Hendriksen, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Jens & Marianne
Tusind tak for jer5es flotte anmeldelse. Vi er så glade for at have været med til at gøre jeres guldbryllupsfejring til lige netop det i drømte om. Vi ser frem til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 22. maj 2022 fra mobile enheder

Vi var afsted med vores to børn på 3 og 6 år og vi følte os meget velkomne alle fire. Der var en imødekommende og rar stemning og der var redt så fint op til os alle fire i et dejligt stort værelse. Vi kommer helt sikkert igen og kan kun anbefale andre at besøge stedet, også med børn.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, LeaL113
Anmeldt d. 19. maj 2022

Hotellet ligger skønt ved Fakse bugt, og i forhold til udflugter i det sydlige Sjælland. Maden er på højt niveau.

Hotellet bærer præg af gammel badehotel romantik.

Vi fik værelse med dejlig udsigt ud over bugten.

Venlig og kompetent betjening.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, peterf887
Anmeldt d. 2. maj 2022

Dejlig modtagelse ved ankomsten. Værelset var perfekt med udsigt til Rødvigs vartegnet samt Stevns klint.
Perfekt udsigt med morgensolen fra klinten. Perfekt foto. Personalet var meget smilende og høflige med alt. Da mine gæster kom fik vi en dejlig velkomstdrinks. Aftensmaden var meget lækker ( Alle gæsternes udtalelse ) vores 2 mindste børnebørn var meget glade for deres Lasagne samt børne is. Morgenmaden var meget lækker og frisk med frugt.

Dato for ophold: marts 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, de2gamle
Anmeldt d. 1. april 2022

Vi blev mødt af et venligt og imødekommende personale
Hyggelige og rummelige værelser med god badehotelstemning
Virkelig lækker og velsmagende mad til alle måltiderne
Stor ros og tak for et godt ophold til alle på hotellet

Dato for ophold: marts 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, doritsimonsen
Kathrine Hendriksen, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Vi sætter stor pris på din anmeldelse, tusind tak :)

Med venlig hilsen
Laura Malou Andersen