Anmeldt d. 1. juli 2020

Vi havde et dejligt ophold på Rødvig kro og badehotel. Efter eftermiddagskaffen og en gåtur på havnen nød vi en dejlig middag i hotellets restaurant. Hotellet smagfuldt indrettet og der er en autentisk og hyggelig badehotelstemning. Man får rigtig meget for pengene. Jeg kommer gerne tilbage.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, 68nielsen
Kathrine Hendriksen, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej!

Tusind tak for den gode anmeldelse!

Vi går meget op i at tilbyde en autentisk badehotelsoplevelse, så det er skønt at høre, at i nød jeres ophold.

Venlig hilsen
Nanna

Anmeldt d. 7. juni 2020

vi er lige kommet hjem efter et ophold - overnatning med middag & morgenmad. Vi nød hver et øjeblik: god modtagelse / godt personale / dejlig mad / roligt ophold / god kvalitet for prisen - vi kommer nok igen

Tak, jdlCopenhagen

Hej!

Tusind tak for den rigtig flotte anmeldelse!

Vi gør altid vores bedste for at give vores gæster en god oplevelse!

Venlig hilsen
Nanna

Anmeldt d. 2. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde et fantastisk ophold på Rødvig Kro & Badehotel. Service og maden var helt i top, og man får virkelig værdi for pengene. Beliggenheden fås ikke bedre! Vi blev vel modtaget ved ankomsten og kunne nyde de skønne omgivelser, inden der blev serveret lækker kaffe og kage efterfulgt af den skønneste tre-retters menu.

Tak, LouiseBalieu
Kathrine Hendriksen, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juni 2020

Hej Louise

Mange tusind tak for din anmeldelse!

Dejligt at I nød opholdet, omgivelserne og maden!
Vi gør vores bedste for at vores gæster skal føle sig set og velkomne!

Anmeldt d. 16. marts 2020

Fantastisk ophold med perfekt og vedkommende betjening og service. God og veltillavet vegansk mad stor service når man har specielle ønsker.En tidslomme, et rigtigt badehotel. Vi kan varmt anbefale en helst 2 overnatninger

Værelsestip: vælg værelse med havudsigt
Dato for ophold: marts 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, uffea31

Hej Uffe

Mange tak for din dejlige anmeldelse!

Vi er meget glade for din beskrivelse af vores sted, din anbefaling og at I har haft et dejligt ophold hos os!

Anmeldt d. 4. marts 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel lige ud til vandet. Hyggelige lokaler og personlig betjening. Lækker mad.

Jeg boede på et meget gammelt værelse, som havde en underlig lugt og med et meget meget gammelt og koldt badeværelse.

Dato for ophold: marts 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, IbeBli
Kathrine Hendriksen, Ejer hos Rødvig Kro & Badehotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2020

Hej

Mange tak for din anmeldelse!
Vi er glade for du kunne lide vores sted og maden.
Alle vores værelser er forskellige også Hønsehuset som er et værelse af en lidt ældre dato.
Derfor reserverer man det også til en reduceret pris.

Vi håber du vil komme igen og prøve at bo på et af vores nyrenoverede og lækre værelser!