Morakot Cave (Emerald Cave)

Google
Sådan kan du opleve Morakot Cave (Emerald Cave)
fra 52,86 $
fra 31,77 $
fra 33,89 $
fra 31,77 $
Anmeldt d. 5. januar 2020 fra mobile enheder

Meget flot oplevelse. Både turen gennem grotten og selve den hemmelige strand i midten. Det er flot og enestående. Men der er propfyldt med turister. Et tip er at komme meget tidligt, så slipper du for de store turistbåde fra Koh Lanta.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, jacobbenand
Anmeldt d. 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Hel fantastisk tur, fik vores drenge på 6 og 7 år med ind i grotten. Vi havde det hele for os selv, da vi bookede lokalt og de sagde vi skulle tidligt afsted (7.30) for at undgå for mange mennesker.

Klart en tur værd, hvis man er på Koh Mook

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, helener698
Anmeldt d. 30. september 2019 fra mobile enheder

Vi skulle en tur ud og sejle og prøve Emerald Cave, vandet ser helt grønt ud omkring grotten og det er bare at hoppe i, det ligesom indbyder til at hoppe i. Vi svømmede ind i grotten, lidt grænseoverskridende da der pludselig blir helt mørkt, men der er et reb man kan holde i så det ikke virker så uhyggeligt og man skal bare følge lyden. Pludselig ser man en lysning og man blir ligesom drevet mod lysningen, vi kommer pludselig ind på en lille mini strand/ jungle mit inde i en klippe, blødt Hvidt sand, dyrelydende som i junglen , wauw siger jeg bare. Aber der løber op langs siderne på klipperne, tropisk stemning og tropiske planter, virkelig smukt og surrealistisk, virkelig en fed oplevelse. Vil ikke anbefale det til folk der ikke kan svømme eller er meget bange for mørke, men når først man når frem til lysningen så er man tryllebundet ❤️

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, Tanja1103
Anmeldt d. 8. august 2019 fra mobile enheder

Hvis du er på øen eller omkring, så skal du helt sikkert besøge emerald cave. Tag gerne meget tidligt afsted, så du slipper for at skulle dele oplevelsen med et hav af turister.

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, FoodloverAarhus
Anmeldt d. 27. februar 2019 fra mobile enheder

Man skal svømme 80 meter i en mørk tunnel, men så åbner grotten sig med 40 meter høje sider og udsigt til den blå himmel. Prøv også at svømme derind om natten, der er millioner af selvlysende plankton der gør oplevelsen speciel. Stor oplevelse, desværre har jeg ikke billeder, min tlf tåler ikke vand

Dato for oplevelse: februar 2019
Tak, peterlP8420FB