“Dejligt mad til en rimelig billig pris”
Anmeldelse af Perfect Bar & Restaurant

Perfect Bar & Restaurant
nr. 1 af 24 Restauranter i Ko Muk
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Dejligt mad til en rimelig billig pris.
Vi ankom omkring kl.17 og fik bord med det samme. Maden kom hurtigt og var lækkert.

Tak, charlottes782

Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted helt på stranden, god mad og fine priser. Dog meget besøgt, så kom i god tid for at få bord. Vi oplevede mange som måtte gå pga fuldt hus. Gode frugt-shakes.

Dato for besøg: december 2019
Tak, AnViBu
Anmeldt 14. januar 2020 fra mobile enheder

Spiste her på den sidste aften på Koh Mook kl 20.15.

Fint at sidde på stranden, men så slutter det også her. Måtte vente 15 min. på at tjeneren ville tage bestilling og herefter en time på at få en forret som var væsentlig kedeligere end hvad vi ellers har fået her på Koh Mook.
Vi fik Tempura (grøntsager) og Chicken Satay. Begge uden smag og mindede om noget vi får på kinesiske buffetrestauranter i Danmark Fik i øvrigt intet bestik til det, og måtte fedte fingrene..

Hovedretterne dukkede dog op 10 min efter, men skuffelsen fortsatte. Masaman curry som var bestilt spicy, men smagte som en tynd gang dansk boller i karry. Alle andre restauranter her på Koh Mook kan godt finde ud af at krydre maden...
Anja fik Pad See Ew. En gang båndnudler som svømmede rundt i halv liter olie...

Denne restaurant et sikkert ok for børnefamilier der vil have mad som deres børn tror er fra Skandinavien, og restauranten bugner da også med lyshårede gæster.....

For os som har rejst i Thailand mange gange, så ved vi godt hvilken kvalitet og service man kan få - ingen af delene var til tede her.

Tak, ThorstenEnghave
Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Meget hyggelig lille restaurant helt ned til vandet. De fleste borde er i vandkanten. God mad til billige priser. Vi spiste fire hovedretter og fik to store øl og to frugtshakes for 760 bath. 169 danske kroner. Et tip er dog at reservere bord, hvis du vil sidde i sandet.

Tak, jacobbenand
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Den skønneste lille perle på stranden. Skønt og hjælpsomt personale som gør det rigtig hyggeligt at spise der. Maden var fantastisk og til gode priser. Vi kom tilbage flere gange.

Vores børn var især vilde med deres calamari

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, helener698

Rejsende, der kiggede på Perfect Bar & Restaurant, kiggede også på

Har du været i Perfect Bar & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!