Hvornår sker der noget

Vi kørte over slusen flere gange i løbet af en uge - desværre uden der blev åbnet. Måske er det... læs mere

Anmeldt d. 16. februar 2021
trineg384
Rødovre, Danmark
fra mobile enheder
Natur mindt i en travl by.

Mens en masse stod og fiskede tæt ved slusen, stod vi på broen og nød synet at en sæl der... læs mere

Anmeldt d. 25. oktober 2020
kogmboye
København, Danmark

Anmeldt d. 24. juli 2020

Hvide Sande by er delt i en nordlig og en sydlig del, adskilt af sluseanlægget, som kun åbes, når der kommer skibe fra fjorden og fra Ringkøbing, der skal ud i havet. Når dette sker, må trafikken fra begge sider standse og vente på, at broen ved slusen lukkes igen.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Lars M
Anmeldt d. 1. december 2019

Hvide Sande når nu var i området. Efter en dejlig weekend med venner var det en ekstra herlig oplevelse at kigge på Hvide Sande, hvor slusen jo nærmest er omdrejningspunktet for byen. Lige mens vi var der, var det også tydeligt, med de mange mennesker der gik over og rundt i området. Vi fik også set sluserne lukker op, og se hvor meget vand og strøm det giver. Vi kommer tilbage, for her kan der bruges mere tid

Dato for oplevelse: december 2019
3  Tak, Brian B
Anmeldt d. 23. maj 2017

Spændende besøg ved, på og i slusen. Gå tur ved slusen, på slusen - og i slusen (ved særlige anledninger, eks. udstilillinger). Søg info om slusens historie på nettet, eller i Fiskeriets Hus.

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Frk_Flora
Anmeldt d. 29. marts 2017 fra mobile enheder

Vi var på tur og kom over slusen - vigtigt med sluser for at dæmme op for baglandet. Der var ikke han i dendabi var der

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, HenrikDyndegaard
Anmeldt d. 1. januar 2016 fra mobile enheder

Vi tog afsted for at se sælerne ved slusen. De var virkelig nysgerrige og det var ret sjovt at spotte efter dem.
Vi havde en sjov tur derud med vores 5 drenge :) Stedet er måske ikke noget særligt, men sælerne er et kig værd

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, 495susannej