“Lækker mad og venlig betjening”
Anmeldelse af Ruth & Co

Ruth & Co
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med lækker mad og billige drinks.
Stedet har en sydvendt terrasse, som rent faktisk byder på læ, når vinden kommer fra vest. Det får man ikke mange steder i Hvide Sande.
Kan helt sikkert anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Philipp Lange T

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi kom af med 720 for deres frokost. Hvad fik vi så for de 720 kr? Noget horribelt friture stegt mad som smagte af klam fritureolie, uden smag af andet en friture olie. Deres crispy pork sandwich bestod af to skiver flæskesteg, som var så tør at det var svært at synke.

Sidst jeg spiste så dårligt, var ved en lokal kinabuffet restaurent.

Tak, Eventyrenpaarejse
Anmeldt 7. august 2021

Atmosfære, udsøgt mad til pengene, skøn betjening. Hvis man vil vælge et sted i Hvide Sande, vil det her være et besøg værd.

Tak, martinagN9175BU
Anmeldt 6. august 2021

Vi var en familie på 7 afsted. Fantastisk lækker mad, som man ikke finder andre steder i nærheden - kanon god service og lækre drinks, i en fed atmosfære. Vi har bestemt manglet et sted som Ruth og co. i hvide sande
Kæmpe anbefaling herfra

Tak, Camillasa26
Anmeldt 30. juli 2021

Fed atmosfære. Lokalerne indbyder til hygge, og betjeningen er venlig og opmærksom. Maden smager skønt og portionerne er passende ☺️

Dato for besøg: juli 2021
Tak, thomsen217

Rejsende, der kiggede på Ruth & Co, kiggede også på

Hvide Sande, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Har du været i Ruth & Co? Fortæl om dine oplevelser!