“Tørt og smagsløst mad ”
Anmeldelse af Ruth & Co

Ruth & Co
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi kom af med 720 for deres frokost. Hvad fik vi så for de 720 kr? Noget horribelt friture stegt mad som smagte af klam fritureolie, uden smag af andet en friture olie. Deres crispy pork sandwich bestod af to skiver flæskesteg, som var så tør at det var svært at synke.

Sidst jeg spiste så dårligt, var ved en lokal kinabuffet restaurent.

Tak, Eventyrenpaarejse

Anmeldt 7. august 2021

Atmosfære, udsøgt mad til pengene, skøn betjening. Hvis man vil vælge et sted i Hvide Sande, vil det her være et besøg værd.

Tak, martinagN9175BU
Anmeldt 6. august 2021

Vi var en familie på 7 afsted. Fantastisk lækker mad, som man ikke finder andre steder i nærheden - kanon god service og lækre drinks, i en fed atmosfære. Vi har bestemt manglet et sted som Ruth og co. i hvide sande
Kæmpe anbefaling herfra

Tak, Camillasa26
Anmeldt 30. juli 2021

Fed atmosfære. Lokalerne indbyder til hygge, og betjeningen er venlig og opmærksom. Maden smager skønt og portionerne er passende ☺️

Dato for besøg: juli 2021
Tak, thomsen217
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte Ruth til frokost og synes det er et skønt nyt sted i Hvide Sande.
Maden var super lækker, moderne og smagsfulde, dog håber vi at mad-menukortet udvides lidt med særligt et par mere børnevenlige retter til familiens yngste. Men vi klarede den og alle blev mætte. Skønne retter at dele ved bordet og lækre drikkevarer. Hertil super lækker indretning både inde og ude.

Isboden i den ene ende besøgte vi også - super lækre is - vi lavede vores egen sandwich is

Dato for besøg: juni 2021
Tak, katrinetw

Rejsende, der kiggede på Ruth & Co, kiggede også på

Hvide Sande, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Har du været i Ruth & Co? Fortæl om dine oplevelser!