“Virksomhedskonsulent”
Anmeldelse af Lille K by Grantland

Lille K by Grantland
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker og spændende tapas.
Kan anbefales.
Fantastisk mad for pengene.
Skal bestemt have tapas derfra igen i vores ferie ☀️

Tak, Dream280432

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

To burgere og en omgang tapas.

Burgerne var mega lækre. Lige ned til de enkelte agurker.

Tapas’en rigtig god. Virkede lidt til den dyre side, men hey - det hele værd.

Og super god betjening af de unge mennesker.

Vi er fans.

Tak, ibpotter
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Frokost
Ventetiden var horribel, vi ventede over 50 minutter på en frokost bestillingen. Samtidig var vingalasene unfair tomme, og servicen yderst ringe med uopmærksomme tjenere.

1  Tak, magnuso893
MichaelG11089, Owner hos Lille K by Grantland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2020

Hej Magnus,
Vi er kede af at høre, at du ikke er tilfreds med din oplevelse hos – og vi vil selvfølgelig gerne beklage, hvis I ikke blev gjort opmærksomme på den ekstra ventetid, som indimellem er en del af disse travle uger hos os med sommer på Vestkysten. Rigtig god aften til dig...
Bedste hilsner, Dennis. ☺️

Anmeldt 19. juli 2020

Var forbi til en gang sprød fisk og fritter. God kvalitet til rimelige priser. Kik forbi, det lønner sig.

1  Tak, 640familienf
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Kan kun anbefale at spise her Vi var en familie på 4 med to 10 årige og alle blev mætte af den lækre mad. Vi valgte lidt forskelligt på menukortet. Carpaccio, toast, rejer, trøffelfritter, skinke, torsk, oliven og mandler. Det var virkelig velsmagende mad. Husk at reservere bord, der var flere, der gik forgæves denne aften. Service var super fin

1  Tak, karintD8171RB

Rejsende, der kiggede på Lille K by Grantland, kiggede også på

Hvide Sande, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Har du været i Lille K by Grantland? Fortæl om dine oplevelser!