“Det findes ikke bedre!”

Kommandobroen by Grantland
Beskrivelse: Kom helt tæt på havnemiljøet i Hvide Sande og nyd udsigten til både fjord og hav, alt imens du sidder med en god frokost, en kop kaffe eller vores aftenmenu. Til frokost kan du bl.a. nyde et stjerneskud eller en rørt tatar og til aften har vi 2 menuer og flere små retter med både fisk, skaldyr og kød. Vi bestræber os på en hyggelig stemning og høj kvalitet
Anmeldt 6. august 2021

Endnu et skønt besøg på Kommandobroen til den store menu! Det er efterhånden blevet et fast indslag i sommerferien, at vi skal ind og forkæles med god mad, lækker vin og udsøgt service.
Atmosfæren er hyggelig på Kommandobroen og personalet er altid imødekommende, vidende, opmærksomme - og jyske på den måde, hvor begge fødder er solidt placeret på jorden. Her behøver man ikke prale, men lader mad og vin tale for sig selv.
Maden er altid spændende og med fisk i topklasse bliver vi selvfølgelig mindet om, at vi sidder på havnen i Hvide Sande (hvis da ikke de mange kuttere, vi kan se udenfor vinduet, allerede havde gjort det klart).
Som noget nyt har Kommandobroen forbedret sin tilgang til ikke-alkoholiske drikke, hvilket betyder, at man nu også får serveret mange spændende juicer/drinks, som matcher maden på tallerkenen - hvis altså at man ikke har lyst eller mulighed for at gå ombord i vinen.
Kommandobroen er ikke Michelin, men mindre (og billigere) kan også gøre det, og aftenen bliver mindst lige så god som på nogle af landets mange stjerne-restauranter.

Tak, Louise H

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Service i top det samme kan siges om en udsøgt 7 retters menu især dessertvinen var en stor fornøjelse som også er købt til en særlig fornøjelse

1  Tak, 616piaf
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk velsmagende retter. Professionel betjening og i det hele taget en fantastisk oplevelse.

Dyrt ja, men stadig pengene værd

Dato for besøg: juni 2021
Tak, sudor123
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Udsøgt mad og venlig og humoristisk betjening.
Vi fik 13 retters menu, og gik ikke sultne fra borde. Første oplevelse af ægte kaviar, men ikke sidste

Tak, CarstenV_13
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker frokost. 2 dejlige store stjerneskud og 2 store portioner muslinger i hyggelige omgivelser på 1. Sal, en varm juli dag.

1  Tak, kimj836

Rejsende, der kiggede på Kommandobroen by Grantland, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Ringkøbing, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Har du været i Kommandobroen by Grantland? Fortæl om dine oplevelser!