“Det bliver ik’ møj bedre ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”

Kommandobroen by Grantland
Beskrivelse: Kom helt tæt på havnemiljøet i Hvide Sande og nyd udsigten til både fjord og hav, alt imens du sidder med en god frokost, en kop kaffe eller vores aftenmenu. Til frokost kan du bl.a. nyde et stjerneskud eller en rørt tatar og til aften har vi 2 menuer og flere små retter med både fisk, skaldyr og kød. Vi bestræber os på en hyggelig stemning og høj kvalitet
Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

Hvis vi kunne give 6 stjerner skulle Kommandobroen by Grantland have dette. Der bliver serveret helt igennem lækkert gourmet mad til meget rimelige priser. Både øje og smagsløg får stor valuta for pengene. Beliggenheden er med den fineste havneudsigt over Hvide Sande, hvor den smukkeste solnedgang kan nydes. Sidst og ikke mindst så møder du et serveringspersonale, der med til at trække den sidste stjerne frem - deres lune og smil gør at man går derfra med et stort smil og en helhedsoplevelse med lækker gourmet mad, der printer sig ind i hukommelsen på den gode måde. Hvis I kommer til Hvide Sande - så skal I unde jer selv at besøge restauranten - vi kommer helt sikkert igen. Tak for oplevelsen

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, FruDollis

Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

Helt igennem en god oplevelse .
En god velkomst efterfulgt af en rigtig god betjening.
Vi fik næsten alt på kortet lige fra omelet, tapas/frokostbræt, østers og de mest fantastiske blåmuslinger.
Fantastisk personale, fantastisk mad og flot restaurant i maritime omgivelser.

Tak, Troels2110
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Velsmagende og vel anrettet vestjysk gourmet mad med en fantastisk anbefaling af vin til 7 anretninger. Kanon service fra de 3 tjenere som alle gjorde sig umage for at vi have en dejlig aften. Vi kommer igen næste år og fejre bryllupsdag

Tak, 397kaspera
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Endnu en fantastisk oplevelse på Kommandobroen, super lækker mad og service
Kommer helt sikkert igen

Tak, P_R1972
Anmeldt 1. august 2020

Vi fik i dag 2 x tapas anretning. Maden og drikkevarer kom hurtigt. Både mad og betjening var til 5 stjerner. Vi kommer snart igen

Tak, henrikpaarup

Rejsende, der kiggede på Kommandobroen by Grantland, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Ringkøbing, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Har du været i Kommandobroen by Grantland? Fortæl om dine oplevelser!