“Alt perfekt”

Kommandobroen by Grantland
Beskrivelse: Kom helt tæt på havnemiljøet i Hvide Sande og nyd udsigten til både fjord og hav, alt imens du sidder med en god frokost, en kop kaffe eller vores aftenmenu. Til frokost kan du bl.a. nyde et stjerneskud eller en rørt tatar og til aften har vi 2 menuer og flere små retter med både fisk, skaldyr og kød. Vi bestræber os på en hyggelig stemning og høj kvalitet
Anmeldt 1. august 2020

Vi fik i dag 2 x tapas anretning. Maden og drikkevarer kom hurtigt. Både mad og betjening var til 5 stjerner. Vi kommer snart igen

Tak, henrikpaarup

Anmeldt 31. juli 2020

Aldrig, har jeg fået så vidunderlig et stjerneskud. Fisken var så frisk, at de næsten baskede med halerne.
Familien fik to slags Hvide Sande øl og de duftede så godt, at en ølfornægter som jeg selv, blev fristet.
Betjeningen var så charmerende og høflig, det kan ikke roses nok.

Tak, PiaF139
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

En restaurant med potentiale til flere stjerner. Vi besøgte den flotte restaurant, hvor maden var virkelig lækker, men det gjorde dog oplevelsen mindre god, at tjenerne slet ikke havde styr på, hvad der blev serveret. De præsenterede blandt andet kulmulen som helleflynder, og stod ved bordet og prøvede at diskutere sig frem til, hvad der blev serveret, hvor de så kom frem til det forkerte, og vi selv måtte rette dem og svaret fra tjenerne lød “same same”. Derudover var der fejl og mangler på alle 3 serveringer. Virkelig ærgerligt.

1  Tak, Mette L
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var 3 par der fik 12 retters servering. Virkelig lækkert og helt sikkert et besøg værd, friske råvarer og sød betjening

Tak, Anja L
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var et selskab på 6 som fik 12 serveringer. En super oplevelse igen som absolut kun kan anbefales. Super sød og god servering. Vi kommer igen det er helt sikkert!

1  Tak, h0jland

Rejsende, der kiggede på Kommandobroen by Grantland, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Ringkøbing, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Har du været i Kommandobroen by Grantland? Fortæl om dine oplevelser!