“Bedste madoplevelse på den jyske vestkyst”

Kommandobroen by Grantland
Beskrivelse: Kom helt tæt på havnemiljøet i Hvide Sande og nyd udsigten til både fjord og hav, alt imens du sidder med en god frokost, en kop kaffe eller vores aftenmenu. Til frokost kan du bl.a. nyde et stjerneskud eller en rørt tatar og til aften har vi 2 menuer og flere små retter med både fisk, skaldyr og kød. Vi bestræber os på en hyggelig stemning og høj kvalitet

Kæresten og mig er på ferie i Hvide Sande og valgte med det samme at vi skulle spise en aften på Kommandobroen. Vi valgte at vi skulle have 8 serveringer. Da vi kom blev vi mødt af et smilende personale, et personale som bare var fantastisk hele aftenen igennem. En god viden omkring vin således at vi valgte en flaske hvidvin som kunne begå sig til de fleste af retterne og samtidig opfyldte de præferencer vi selv bedst kunne lide, vi fik en hvidvin fra Bourgogne og den var så lækker :)
De 8 serveringer vi fik startede med 4 små snacks/serveringer som var helt tilpas i størrelse og smagene var bare så lækre. Efterfølgende kom så de 4 retter med laks, hummeravioli, havtaske og hindbærdessert (groft skrevet da der var så mange lækre detaljer til hver ret). Wow wow og wow hvilken smagsoplevelse vi fik. Delikat eksplosion af glæde og smag i munden. Vi tænker stadig på de retter og smiler og er så taknemmelig for at vi gjorde os selv den tjeneste at tage derop og prøve det. Vi kommer helt sikkert tilbage :-)

3  Tak, Kasmadsen

Anmeldt 18. marts 2020

I vores vinterferie i Hvide Sande, valgte vi at lægge vejen forbi Kommandobroen efter anbefaling fra bilsælger i Ringkøbing. Vi blev fortalt at det ikke var billigt, men klart værd at køre efter.
Vi var 2 par, og valgte 2 x 3-retters menu, og 2 x hovedret - så var der mulighed for at smage det hele, og under kyndig vejledning fra tjener og kok fik i det bedste måltid. Så til nogle af de andre gæsters valg, og helt sikkert en restaurant der skal besøges næste gang vi er i Hvide Sande

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, peterbA2000ZM
Anmeldt 9. november 2019 fra mobile enheder

Fremragende mad og ligeså fantastisk betjening. Vi har besøgt restauranten flere gange, og vi er lige tilfredse hver gang. Vi ser frem til næste besøg

1  Tak, J0ergen
Anmeldt 3. november 2019

Maden på kommandobroen er helt igennem i topklasse. Særligt fisk og skaldyr skal fremhæves som enestående. Betjeningen er opmærksom på en dejlig afslappet, vestjysk måde. Prisniveauet er ok. Vinkortet er derimod ikke imponerende og levede slet ikke op til madens niveau. Der var enkelte topvine på kortet, men de var generelt lidt for unge til at komme til deres fulde ret.Til gengæld var vinpriserne ikke høje.

1  Tak, Jakob F
Anmeldt 1. november 2019

Gå ikke glip af en gourmetoplevelse... take away.
Hold da op for dagens dejligste smage ligefra tapas med rejer kammusling laks til oksefilet med alt godt... det var bare en kæmpefornøjelse... til em symbolsk pris.... anrettet og overleveret på bedste vis..... Lutter lovord

Tak, Mette S

Rejsende, der kiggede på Kommandobroen by Grantland, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Ringkøbing, Vestjylland
Hvide Sande, Vestjylland

Har du været i Kommandobroen by Grantland? Fortæl om dine oplevelser!