helle19702023

Ophold

Anmeldelse af Club La Santa
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 2. okt. 2023
Havde en helt perfekt ferie, med mulighed for at dyrke alt det sport vi drømmer om! Lejlighed, mad, faciliteter var perfekte. Kunne godt ønske der var kæmpe parasoller flere steder, så man kunne tilmelde sig flere hold middag/eftermiddag hvor solen er hård - men ellers perfekt😃
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Problemer med denne anmeldelse?
Pool
          8.4 km fra Club La Santa
          8.4 km fra Club La Santa
          Vis flere hoteller i Tinajo
          Anmeldt d. 2. oktober 2023

24. besøg med min mosaikfamilie på 23 personer var atter en succes.
          Fornem udvikling fra første besøg i 1980-erne, hvor La Santa virkede nedslidt til i dag, hvor La Santa fremstår med en høj kvalitet i en stadig forbedring.
          Godt gået.

Tak, nielskristiana
          Anmeldt d. 29. september 2023

27 grader og blå himmel i september. Så husk god solcreme.
          Faciliteterne er fantastiske, mulighederne mange og alle kan være med.
          Som førstegangsbesøgende skal man være opmærksom på, at visse oplevelser ikke har plads til mere end 5 personer. Så hvis man gerne vil lære at windsurfe eller SUP boarde og kun er der en uges tid, så tjek det ud tidligt i deres app.
          Lejligheden havde en god størrelse til to personer og det var let at finde rundt i området.
          Deres pool område var aldrig helt fyldt og man kunne sagtens finde en plads efter ens træning. Og så var der ikke nogen som spærrede pladser ved poolen. Endnu et plus tegn. Man kom når man kom og gik når man gik. Men husk eget håndklæde hjemmefra hvis man skal til poolen, ellers skal man betale sig fra at låne et håndklæde som skal afleveres igen. Så jeg købte et i deres shop, så jeg kunne tage det med mig hjem.
          Spaen var også fantastisk til en god afslapning efter et par dage med meget træning. Ulempen var dog at det koster 18 Euro per person for at komme derind.

Tak, Excursion16153488689
          Anmeldt d. 28. september 2023

Verdens bedste sted til en sportsferie, det spiller bare !!!
          Masser af forskellige træningsmuligheder, altid "up front" med nye spil / træningshold og så står resortet bare top lækkert.
          Hvis du er til motion / sport, vil du aldrig fortryde et besøg !!

Tak, Frank B
          Anmeldt d. 24. september 2023

To helt igennem dejlige uger med udnyttelse af mange af de gode muligheder for motion af forskellig art. Og i velholdte arealer og faciliteter.
          Et yderst venligt og imødekommende personale såvel i Green Team instruktørerne, som i receptioner og restauranter. Et meget familivenligt sted med gode motions lærings muligheder for personer i alle aldre.

Tak, 692bjm
          Anmeldt d. 23. september 2023

Club La Santa tilbyder ALT indenfor sport. Simpelthen verdens bedste sports resort. Det bliver vanedannende. Er lækkert resort med fine værelser, et hjælpsomt personale og det bedste Green Team. Kan kun anbefale Club La Santa

• Rejsetype: Rejste med venner
          Tak, 799piar