Fastlås den laveste pris fra disse websites
Destinia.com
Algotels
Hotels.com
Anmeldt d. 23. juni 2022

Rengøringspersonalet holdt pause i vores lejlighed da vi ankom, den ene lå henslægt på sofaen og fik rejst sig i en fart da vi kom ind og startet på rengøringen. Træls at vente men ellers en skøn tur.

Tak, charlotte123946
Anmeldt d. 18. juni 2022

Skønne unge- og glade mennesker der er træner, rigtig god stemning på alle hold.
Dejlig at starte hver morgen med morgen gymnastik rundt om poolen.
God musik på alle hold.
Pool restauranten kan der godt gøres lidt mere ud af, ringe mad og tjenere der var meget hurtige på aftrækkeren

Tak, vhartvig
Anmeldt d. 18. juni 2022

Dette var min første-, men bestemt ikke sidste gang på CLS. Det levede fuldt ud op til mine forventninger - og mere til. Faciliteterne er fantastiske og green team og det øvrige staff, gør det virkeligt godt!

Tak, BrianOe
Anmeldt d. 16. juni 2022

Alt fungere som skal, Professionelle service i hele resort. Gode muligheder både for at slappe af men også for at træne som har lyst til. Jeg vil helt sikkert komme på besøg igen. Vi er nogle venner som allerede er ved at planlægge næste års tur. Kan næsten ikke vente :)

Tak, krisztisp
Anmeldt d. 11. juni 2022

Et lækkert sted, hvor man kan kombinere ferie og sport. Stedet er “opdateret” og personalet meget imødekommende og hjælpsomme.

Super til børnefamilier, hvor der er masser af aktiviteter til børn. Og naturligvis andre sportsinteresserede.

Tak, hemme112