eDreams
Gratis afbestilling indtil d. 19.08.22
ZenHotels.com
Hotels.com
Anmeldt d. 25. april 2022

Fantastisk med Sport All Inclusive!! Selvom jeg var afsted på en tema-uge (Swingtime Ballroom Fitness med Elisabeth Dalsgaard) er det muligt gratis at benytte alle mulige andre idræts-faciliteter - man booker sig simpelthen på via en app. Og så er det bare skønt at kunne dyrke det hele UDENFOR :-)

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, Irenevabis
Anmeldt d. 23. april 2022

Bare verdens bedste legeplads, hvor alt er tilrettelagt for dig, og gør det nemt og sjovt. Rent og de sødeste mennesker, og en unik natur, og ikke alt for varmt. Let at være på ferie, og bestemt et sted man kommer tilbage til, mange gange

Tak, Gitte D
Anmeldt d. 18. april 2022

Et godt sted at være ikke mindst betinget af klimaet. Man møder mange af de samme mennesker hvert år og får nogle hyggelige timers socialt samvær. Aktiviteterne er fine, men bestemmer jo selv hvad man vil deltage i. De mange green teamere er søde og venlige og forstår godt at man er ældre og ikke orker for meget aktivitet.

Tak, aparving
Anmeldt d. 18. april 2022

Vi elsker stedet og har været der mange gange som familie - og vi kommer igen så snart vi kan. Dejligt område og dejlige faciliteter. Vi nød at komme der med små børn og nu ogdå med vores store teenagebørn.

Tak, 861pernillem
Anmeldt d. 16. april 2022

Som altid en fantastisk uge med aktiviteter for hele familien. Vi nød at der var frit valg på alle hylder til timer, udstyr, cykler, faciliteter m.m. uden at der var en yderligere betaling indeover. Checkin i KBH var lidt rodet pga. udelukkende rejsebevis.

Tak, lisbethu2016