Hotels.com
dorthenykvistlarsen

Verdens dejligste ferie

Anmeldelse af Club La Santa
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. nov. 2021
Super dejlig tur, hvor alt spillede fra start til slut. Skøn mulighed for at være aktiv, hvis man har lyst og ellers er der altid noget andet at lave eller se på. Alle var super søde fra Green teamet, restauranterne til rengøringen - en virkelig skøn og dejlig oplevelse
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Problemer med denne anmeldelse?
Club La Santa, Marketing hos Club La Santa, svarede på denne anmeldelse
            Ingen bookinggebyrer
              8.3 km fra Club La Santa
              Vis flere hoteller i Tinajo
              Anmeldt d. 27. november 2021

Vi havde en fantastisk dejlig aktiv uge på club LaSanta. Dog var der også tid og mulighed for afslapning i lækre omgivelser. Vores suite var virkelig skøn. Der manglede ingenting. Vi skal klart derned til næste år igen.

Tak, annemarie850
              Club La Santa, Marketing hos Club La Santa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2021

Tusind tak for din positive feedback! Vi er glade for at I kan lide at holde aktive ferie her på Club La Santa. Hav en dejlig dag :)

Anmeldt d. 22. november 2021

Herlig aktiv ferie i velorganiserede omgivelser med bedste instruktører, faciliteter og udstyr - nu for 10' år i træk. Aktiviteter og udfordringer for os alle (0 - 68 år). Hvert år ny tilbud. Fornuftige coronaregler.

Tak, egesborg

Hej! Tusinde tak for den fine anmeldelse! Vi håber på at se jer herende igen i fremtiden :)

Anmeldt d. 20. november 2021

I år var 30. gang på La Santa Sport - så det siger vel alt - at vi elsker at komme på La Santa Sport. 15 familie medlemmer deltog i 3 generationer. God service. Lejlighederne er godt indrettet og der er det man har behov for. Vi er kommet i uge 45 og 46 som time share i mange år - så vi møder mange af de samme mennesker igen og igen - det er meget hyggelig. Sportsaktiviteterne er i Top.

Tak, bjnjj
              Club La Santa, Marketing hos Club La Santa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2021

Tusinde tak for den fine anmeldelse! Vi håber på at se dig en 31. gang :) Hav en dejlig dag

Anmeldt d. 20. november 2021

Dejlig ferie på Club La Santa, men rejsen derfra et mareridt. Club La Santa må samarbejde med flyselskabet og informere om, at der er ca. 30 kørestole og kørestolsbrugere, der skal med, så de beregner mere tid.

Tak, ilse527

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at du har nydt din ferie på Club La Santa! Vi forstår godt at hjemrejsen var hård, og vi vil forsøge at gøre det bedre en anden gang. Tak for din forståelse, og vi håber snart at se dig igen.

Anmeldt d. 20. november 2021

Børne også den store pool meget kolde, burde være opvarmet. Handsker ved buffet ville være en god ide. Ellers var alt andet super godt. Vi kommer helt sikkert tilbage snart igen. Vi savner allerede varmen

Tak, ks2208

Mange tak for din konstruktive feedback. Vi håber på at se jer herende igen i fremtiden :) Hav en dejlig dag