ilse527
Horsens, Danmark

Dejlig ferie på Club La Santa, men rejsen derfra et mareridt.

Anmeldelse af Club La Santa
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 20. nov. 2021
Dejlig ferie på Club La Santa, men rejsen derfra et mareridt. Club La Santa må samarbejde med flyselskabet og informere om, at der er ca. 30 kørestole og kørestolsbrugere, der skal med, så de beregner mere tid.
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
3,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Problemer med denne anmeldelse?
Club La Santa, Marketing hos Club La Santa, svarede på denne anmeldelse
Svarede 22. nov. 2021
Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at du har nydt din ferie på Club La Santa! Vi forstår godt at hjemrejsen var hård, og vi vil forsøge at gøre det bedre en anden gang. Tak for din forståelse, og vi håber snart at se dig igen.
Piscina infinita
      783 kr.
    • Priceline
    14.3 km fra Club La Santa
    Spa
    It is a very nice accommodation located in the entrance of San Bartolomé, in the center of Lanzarote Island, in Canarian archipelago.
    448 kr.
      448 kr.
    14.0 km fra Club La Santa
    788 kr.
      788 kr.
    14.3 km fra Club La Santa
    Vis flere hoteller i Tinajo
    Anmeldt d. 20. november 2021

Børne også den store pool meget kolde, burde være opvarmet. Handsker ved buffet ville være en god ide. Ellers var alt andet super godt. Vi kommer helt sikkert tilbage snart igen. Vi savner allerede varmen

Tak, ks2208
    Club La Santa, Marketing hos Club La Santa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2021

Mange tak for din konstruktive feedback. Vi håber på at se jer herende igen i fremtiden :) Hav en dejlig dag

Anmeldt d. 20. november 2021

Den perfekte ferie for flere generationer. Mulighed for at kombinere afslapning og at være aktiv. Både børn og voksne får flere oplevelser med hjem og har samtidig formentlig prøvet / lært noget nyt. Stedet er skønt, der er plads og sp er det evigt flot holdt.

Tak, I112TQms

Tak for din anmeldelse! Hav en dejlig dag :)

Anmeldt d. 17. november 2021

Vi er kommer på Lasanta Sport igennem de sidste 20 år. Vi oplevere en stigende professionel aktivitet. Samt et utrolig gennemtænkt sportsarena med utrolig dygtige og socialt engagerede medarbejdere.
    Lasanta Sport er for alle i alle aldre.

Tak, Birger H

Tusinde tak for den fine anmeldelse! Vi håber på at se dig 30 år :)

Anmeldt d. 11. november 2021

Dejlig aktiv ferie et fantastisk sted med gode faciliteter😊. Hvis man kan lide kombinationen af varme, aktiv krop og en masse sjov, så er det det helt rigtige sted. Gode instruktører og aktiviteter alle kan være med til👍

Dato for ophold: oktober 2021
    Tak, RMansoe

Hej! Tusind tak for din anmeldelse! Vi glæder os til at se jer igen. Hav en god dag!

Anmeldt d. 6. november 2021

Dejligt område med mange faciliteter, hvor der er noget for alle aldre. En stor legeplads for børn og voksne, som man gerne vil vende tilbage til igen. Der er noget for alle. God mad og indkøbsmuligheder.

Dato for ophold: oktober 2021
    Tak, lucynajens
    Club La Santa, Marketing hos Club La Santa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. november 2021

Hej Lucy! Tusinde tak for den fine anmeldelse! Vi håber på at se jer herende igen i fremtiden :)