Anmeldt d. 30. oktober 2021

Fuldstæning fantistisk tur med masser af sport aktivitet blande tmed pooltid og ikke mindst gode oplevelser. Det vildt dygtige Green Team førte os godt igennem MiniTriathlon og masser af andre sjove aktiviteter. En rigtig god uge på Club La Santa , vi komme rigen

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, KirstenJ154
Club La Santa, Marketing hos Club La Santa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. november 2021

Hej Kirsten! Mange tak for din kommentar, vi er glade for at du har nydt din ferie hos CLS, vi håber vi ses snart!

Anmeldt d. 30. oktober 2021

Super dejligt sted. At tage af sted i uge 43 er en ekstra uges sommerferie væk fra det danske efterårsvejr.
Det er et sted som man helt sikkert får lyst til at besøge igen.
Det var gode og sjove og aktive oplevelser.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, anders238

Hej Anders! Tusinde tak for den fine anmeldelse! Vi håber på at se jer herende igen i fremtiden :)

Anmeldt d. 24. oktober 2021

Vi havde en rigtig god uge med masser af varierede aktiviteter, alt det udstyr man bruger er af top kvalitet og ikke noget gammelt nedslidt.
Dygtige og smilende instruktører med rigtig gode træningsprogrammer.

Tak, klovermarken28

Anmeldt d. 24. oktober 2021

CLS er på alle områder det fedeste sted at holde ferie. Der er aktivitetsmuligheder for alle - ung/gammel, fit/mindre fit. Hele familien elsker at komme der - vi er kommet der lige siden åbningen og bliver ved til vi dør:)

Tak, lene743

Tusind tak for din positive feedback! Vi er glade for at I kan lide at holde aktive ferie her på Club La Santa. Hav en dejlig dag :)

Anmeldt d. 23. oktober 2021

Flot, pænt, rent og velholdt - dygtigt og venligt personale - fedt sted for aktiv ferie kombineret med badeferie - stor mulighed for at prøve mange forskellige sportsgrenehvor der er god instruktion og vejledning.

Tak, ribe450