Hotels.com
CheapTickets185 $
Travelocity185 $
FindHotel173 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Endnu en dejlig ferie på ClubLa Santa. Vi har en timeshare lejlighed i 2 uger om sommeren, og er kommet på stedet siden 1986. Mange år er vi kommet mere end 1 gang og vi kommer bestemt
tilbage igen - næste gang er planlagt til maj 2022

Tak, lislarsen55
Club La Santa, Marketing hos Club La Santa - all sports inclusive, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2021

Hej Lis,

Tusinde tak for din anmeldelse! Vi glæder os til at se jer hernede igen i maj :)

Hav en dejlig dag!

Anmeldt d. 8. august 2021

Alle er underholdt uanset alder. Rigtig mange sportsgrene er repræsenteret og der er god hjælpe at hente under vejs.
Alt fra dasen ved poolen til landevejs cykling eller zumba
Kan i den grad anbefales hvis man ønsker en aktiv ferie. ❤️

Tak, rikkethrane

Hej Rikke,

Tusinde tak for den fine anmeldelse! Det sætter vi stor pris på.
Vi håber på at se jer igen i fremtiden.

Hav en dejlig dag

Anmeldt d. 31. juli 2021

Det skønneste sted at holde ferie, uanset om man er par, single, ung, ældre - med eller uden børn. Der er sket en kæmpe udvikling gennem årene - både madmæssigt og i forhold til faciliteter. Der er aktiviteter for alle - og der er plads til alle.

Tak, BHjorten
Club La Santa, Marketing hos Club La Santa - all sports inclusive, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Hej,

Tusinde tak for den fine anmeldelse!

Vi håber på at se jer hernede igen i fremtiden :)

Anmeldt d. 31. juli 2021

Verdens bedste legeplads for hele familien.
Masser af sport, gode instruktører, dejligt vejr og altid et godt selskab med andre gæster. Desværre varer de fleste ferier kun en uge. Ser allerede frem til den næste

Tak, andersmoos

Hej,

Tusinde tak for den fine anmeldelse! Vi håber på at se jer herende igen i fremtiden :)

Anmeldt d. 27. juli 2021

Bliver bare så glad af at være på Club La Santa. Vi har været på stedet årligt igennem 20 voksne og børn (nu voksne). De elsker stadig at komme med, så stedet kan bare noget efter vores mening.
Så møder vi søde folk år efter år - det et hyggeligt

Tak, kroghsvej25