Åben i dag: 08.00 - 20.00
Kæmpe shoppingsted

Tror man skal elske at shoppe, for at synes det er et fedt sted.....det er kæmpe stort og det er... læs mere

Anmeldt d. 18. oktober 2019
Annika G
Hvidovre, Danmark
Shoppe himlen eller helvede, det er et temperament spørgsmål 🙈

Nu er det anden gang vi er der, men jeg kan stadigvæk ikke beslutte hvad jeg skal mene. Gå shop... læs mere

Anmeldt d. 19. marts 2019
MilleD9
Kastrup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 10. januar 2016 fra mobile enheder

Gekås og jeg har været venner siden jeg var ganske lille, allerede som barn kørte vi hertil for at købe tøj og andet småt og godt. Da mine børn var små tog vi hertil for at købe tøj, især deres bævernylon vintersæt var perfekte. De holdt til begge børn og kunne gives videre til Røde Kors efterfølgende, uden at det kunne ses at de var brugte. Kommer her gerne et par gange om året, selvom at tøjet er billigt holder det i mange år. Kan absolut anbefales!

Dato for oplevelse: april 2015
Tak, TinaMKC
Anmeldt d. 3. december 2015 fra mobile enheder

Vanvittig stort center med mulighed for at købe alt fra A - Z....
Der er også mulighed for at købe mad af forskellige slags.

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, Bubziz
Anmeldt d. 19. maj 2015

Kæmpe stort supermarked, med andre outlet butikker liggende omkring Gekås.
Afsæt meget god tid, der er mange mennesker og meget at se på. Overvej eventuelt inden besøg hvad I vil kigge på og/eller købe. Det kan gøre besøget mere overskueligt. Vi fandt børnetøj i H&M kvalitet og priser. Bil- og hesteudstyr. Kæmpe legetøjsafdeling og fødevarer. Anbefales for hele familien.

Dato for oplevelse: maj 2015
4  Tak, Emilia0903
Anmeldt d. 31. marts 2015

Er man til shopping, kan ullered varmt anbefales. Gode overnatningsmuligheder, skøn natur, og billige priser i Gekås. Indkøbsvognene har en farve og et nummer.Det er vigtigt at huske det, for på nogle tidspunkter er der rigtig mange mennesker og rigtig mange vogne, og så det er nemt at miste sin indkøbsvogn (taler af erfaring). Så kan man efterlyse sin vogn over højtaleren i varehuset, og mens man går og handler kan man jævnligt høre disse efterlysninger.
Nogen varer koster det samme som i danmark, men man kan sagtens gøre nogle gode kup. F.eks kan man købe bland selv slik for 4,70 svenske kroner pr. 100g.
Vi har været der 4. gange, men det er bestemt ikke sidste gang vi besøger stedet.

Dato for oplevelse: marts 2015
1  Tak, Kristine Lene J
Anmeldt d. 20. oktober 2013

Alt er kæmpe stort, lige fra p-plads, indkøbsvognen, butikken, mange mennesker, mange varer og kæmpe kasselinie.
Udvalget i butikken er stort, dog skal man ikke forvente at finde kvalitetsvarer, men masser af varer til billige priser. Vi har aldrig før set så meget bland selv slik til kun 44,95 sek pr. Kg.

Dato for oplevelse: oktober 2013
Tak, Hanne T