Anmeldt 20. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi havde 4 nætter her, skønne værelser og uroligt sødt og opmærksomt personale. Spis på fiske restauranten eller den japanske, det er super lækkert, morgenmadsbuffet lige så. Syntes måske det store restaurants lokale ligner lidt en spisesal dvs ikke så hyggelig.
Vi tog båden til resortets anden strand men måtte vende om med det samme da der flød med affald - rimelig ulækkert- personalet gjorde hvad de kunne for at rydde op.
Poolen trænger til en istandsættelse - de små kakler er faldet af rigtig mange steder og det er da synd de ikke gør noget ved det for indtrykket er lidt trist af en ellers flot pool.

Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
2  Tak, Charlotte B
Anmeldt 18. juli 2016

Vi havde fornøjelsen af et 10 dages ophold her, og vi nød hvert et minut

Virkeligt venligt personale, helt fantastiske omgivelser, og rigtig dejligt mad. Selvom man er lidt isoleret på en ø, er det en stor ø, med masser af muligheder for snorkling, dykning og trekking rundt i junglen. Vi havde booket en Stay Longer pakke i en af de højt liggende villaer som har en fantastisk udsigt.

Mad og drikke er pris niveauet lidt højt, men man skal også huske på at kvaliteteten er i top, og det samme er servicen, så det skal tages med i betragtningen

Eksempler
7 retter på Japansk restaurant 199 Rgm
Øl 22 Rgm
Pepsi 14 Rgm
Gourmet Burger med pommes 55 Rgm

Alt mad er virkeligt lækkert, og morgenmaden er fantastisk med ale hvad hjertet kan begære. Vi giver stedet de varmeste anbefalinger - og vi vil gerne tilbage

Værelsestip: Vælg dem som ligger oppe - de har havudsigt
  • Overnattede: juli 2016, rejste som par
1  Tak, Terry G
Anmeldt 6. april 2016

Smukt og smagfuldt beliggende. Men opholdet noget skuffende. Besvær med at finde ud af, hvad der var betalt for på forhånd. Et efterspurgt papir herom kom først eftermiddagen før vor afrejse. Måtte betale for en ekstra villa, da der ikke som bestilt var mulighed for twin beds. Priserne ekstreme. En 20 minutters sejltur til fastlandet koster ca 125kr hver vej. Ingen alternativer, så totalt bundet til stedet. Kajak tur i mangroven og snorkling dog helt i top. Wifi fin.

• Overnattede: marts 2016, rejste med familie
Tak, ElnaQ
Anmeldt 26. marts 2016

Vi skulle bo en hel uge på Gaya,og var spændte på,om det var for lang tid samme sted,men nej, vi kunne sagtens være blevet længere. Alt fungerede,smilende søde serviceminded personale,smukke hytter med alt,hvad man kan forestille sig,smuk strand....især den private med super spicy restaurant. Det eneste minus,vi kunne komme på,var dyre drikkevarer.

• Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Ulla-Jens
Anmeldt 25. marts 2016 fra mobile enheder

Vi havde fornøjelsen af at nyde 4 dage på dette sted, og vi elskede hvert et minut. Vi boede i 603 som lå højt og væk fra hovedbygningerne, det var perfekt for os. Hver morgen kom makakaberne på besøg og kiggede efter mad eller en åben dør, så husk at lukke hver gang selv om du er hjemme. Morgenmaden var ubeskrivelig lækker med ALT hvad hjertet begærer. Hver dag sejler en speedbåd om til en privat strand - tag med, stranden og vandet er vidunderligt deromme. Samtidig får man stedets absolut bedste mad der til frokost - super lækkert, spændende og friskt mad. Alt i alt et fantastisk ophold som vi ikke ville hjem fra.

Overnattede: marts 2016, rejste som par
1  Tak, TripMember09242015