Priceline
Agoda.com
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Værelset ok. Det der var bedst var krofatter. Yderst venlig og serverede en super morgenmad. Vi skulle bare ikke have været der en mandag. Krostuen var lukket. Vi havde ellers glædet os til det bedømte stjerneskud . Vi kunne godt vende tilbage for en weekend.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Bo Isbak A
Anmeldt d. 25. juli 2021

Vi besøgte sidste år thinghuskroen, og fik deres stjerneskud. Efter besøget har vi anbefalet stedet til alle, og derfor valgte vi, at besøge stedet igen, da vi var i Jesperhus feriepark. Denne gang var oplevelsen en HELT anden. Vi kom til et bord med en møgbeskidt dug, som vi måtte bede om at få skiftet. Den ene dug blev skiftet, og servitricen forsøgte at dække over pletten på den anden dug ved at trække den rene hen over, i stedet for bare at skifte begge. Sodavandene er nu reduceret fra en halv liter til 35 kr til en sodavand på 25 cl til samme pris. Vi tog et billede af stjerneskuddet første gang, og igen i går, og det er SLET ikke det samme. Der var næsten ingen stegt fisk på. Den kogte fisk manglede, og der var ingen syltetøj. Dette gjorde vi også servitricen opmærksom på, men hendes kommentar var blot, nå det lagde i godt mærke til. Vi kommer højst sansynligt ikke til at anbefale stedet til andre. Vi var SÅ skuffede. Det var både øv og alt for dyrt. Billed 1 er første besøg, billed 2 andet besøg.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, I7966MTdianat
Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Kødet var koldt, salat og grøntsager så ud til at komme fra en færdigblanding. Købe-Aioli fra bøtte. Sølvpapir klump under salat og kød for at få det til at se ud af mere. Det bedste var øl og bølgepomfritter. Sød betjening dog. Pris for 2 Pers 720 kr. Hvad jeg synes at det var værd: 300 kr inkl. drikkevarer.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, axelrJ5899MC