Anmeldt d. 30. september 2022

Første gang i Thy, så kendte ikke Hotel Thinggaard.
Dejlig roligt hotel, men imødekommende personale. Maden var fremragende og servicen i top. Udsigt til parkeringsplads fra værelset var lidt trist.
ALt i alt en god oplevelse, og vi kommer gerne igen!

Værelsestip: Bed om anden udsigt end P-plads.
Tak, allanhA2081JA
Anmeldt d. 30. september 2022 fra mobile enheder

Man skal langt mod vest for at finde Hotel Thinggaard, men oplevelsen her er absolut køreturen værd. Vi havde valgt et såkaldt gastronomisk ophold, og 5-retters menuen var bare kræs - virkelig velsmagende og spændende. Super venligt og kyndigt personale. Vi kommer gerne igen

Tak, 303henningh
Anmeldt d. 8. september 2022 fra mobile enheder

Høflig modtagelse og indskrivning. Værelse på selve hotellet levede helt op til vore forventninger. Vort ophold var med 3 retters gourmet menu. Kompetent præsentation af hver ret samt servering. Super god menu. God og præsentabel morgenmad. Kan varmt anbefales. Kommer gerne igen.

Tak, PerR_13
Anmeldt d. 4. september 2022

Vi havde booket gennem Small Danish Hotels. Overnatning inkl. 5 retters menu. Hotellet har et glimrende køkken, betjeningen er meget imødekommende, og der er i det hele taget en fin atmosfære. Værelset var også fint. Prisniveauet er i den høje ende.

Dato for ophold: august 2022
Tak, 967erika
Anmeldt d. 30. juli 2022 fra mobile enheder

Virkeligt søde og service mindede medarbejdere , både i reception, i restaurant og service .
Vi fik den lækreste 4 retters gourmet menu med tilhørende vinmenu - virkelig virkelig godt⭐️⭐️⭐️
Værelset var også helt ok - pænt og rent.
Kan kun anbefale Hotel Thinggaard

Dato for ophold: juli 2022