Anmeldt d. 26. juli 2020

Værelset lidt kedeligt i stueetagen lige ud til parkeringspladsen. Der er godt nok film på ruderne så man ikke kan kigge ind men det gør rummet meget mørkt. Vi kom der heller ikke på grund af værelset men fordi maden blev rost og nu hed det altså DK rundt. Lad det være sagt med samme: maden er rigtig god, men vi sad og ventede længe før der skete noget. Tiden blev dog udnyttet til at betragte personalet. De er søde og rare men ikke ret effektive hvilket selvfølgelig falder tilbage på dem der har oplært dem. Jeg ved man lærer tjenere ikke at gå tomhændet! Vi så dem levere mad ind og så gå tomhændet tilbage på trods af at der var flere borde der manglede afrydning - det ramte også os senere. Vi var dog ikke dem der var hårdest ramt. Parret ved siden af os fik præsenteret menuen, fik vin, vand og brød og så skete der ikke noget i 30 minutter. Så kom der en tjener og præsenterede deres præ-dessert! Øh, undskyld men vi har endnu ikke fået vores forret! Tjeneren forsvandt med maden og 20 minutter senere kom så forretten. Alt har været lukket ned på grund af Covid og hoteller og restauranter må hungre efter at få gæster tilbage, så hvorfor man svigter her forstår jeg ikke. Det er også at tage lidt p.. på køkkenet. De laver rigtig god mad men oplevelsen forsvinder i noget så simpelt som manglende logistik. Vi havde et 2-dages ophold og skulle spise der igen dagen efter. Knap så mange mennesker denne aften men problemerne var der stadig. Vi kommer her ikke igen, der er så meget at vælge imellem i Danmark.

Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, CopenhagenGlobe
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Sød betjening, klinisk rent, store værelser, dog lidt varme, lækker mad og morgenbuffet, stort og omfattende kurbad rundt om hjørnet, i en hyggelig by, alt var perfekt til en getaway, anbefales herfra:).

Tak, Suzannah G
Anmeldt d. 18. juli 2020

Stedet for en romantisk weekend eller get away med kæresten. Mulighed for at kombinere med forkælelse i Sydthy Kurbad som tilbyder welness på højt plan og slutte dagen af med lækker middag på hotellet inden I kryber til køjs i de fine værelser. Næste dag kan byde på udflugter til Nationalpark Thy.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, mogense374
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Et dejligt ophold med en fantastisk 5 retters menu og virkelig smukt anrettet morgenmad. Dejlig stort værelse med rolige omgivelser. Klart anbefalelsesværdig. Dejligt med de store fællesrum i den nye bygning, hvor man kan sidde og slappe af i gode møblet

Tak, dortheh414
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Vi er på vej rundt i Nordjylland. Nærmere bestemt på hoteller, der anbefales af Snapseruten.dk
Første nedslag Hotel Thinggård.
Bagt kulmule og kalvemørbrad.
Alt i top. Et besøg værd, hvis du bliver i Danmark og er nord på

Tak, michaeldehn