Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (203)
Filtrer anmeldelser
203 resultater
Medlemsvurdering
114
65
15
5
4
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
114
65
15
5
4
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
12-17 af 203 anmeldelser
Anmeldt d. 29. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk 4 retters mad og tilhørende vin og bobler. Middagen var klart over hvad vi forventede. Derudover lækre værelser og fine faciliteter. Morgenbuffet dagen efter var også rigtig god. Man får meget for pengene.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Frederik T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 29. januar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Hotel Thinggård og vi er meget begejstret for hotellet. Det er pænt, rent og velholdt. Med store fine værelser og venligt personale. Maden var fantastisk og kurbadet var over al forventning. Vi kommet helt sikkert til Hotel Thinggård igen, ingen tvivl om det

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste som par
Tak, 92lasseh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 19. januar 2020

To veninder og jeg havde bestilt et Luksus spa ophold på Hotel Thinggaard, hvor spa-delen foregik på Sydthy kurbad. Da vi ankom sagde personalet i Sydthy kurbad at de ikke ville anbefale at vi gik ind i kurbadet, men dette var jo hele pointen med vores SPA-OPHOLD!! Der var ikke engang et ledigt skab i omklædningsrummet! Så vi blev henvist til omklædning i svømmehallens handicap omklædning. Her blev vi så mast fire personer ind på et toilet med en bruser. Den ene person var handicappet og havde brug for plads og hjælp. Det er var en meget uønsket intim-oplevelse :( Da vi så kom ind i spa-området kan det kun beskrives som Sild i en tønde! Det var umuligt at prøve noget, der var flere hundrede gæster og alt var optaget og alle sad på spring til en sauna og andet, når nogen forlod det - det var helt til grin. Det er en useriøs pengemaskine!! Det er ikke i orden at sælge en spa oplevelse, hvis ikke man kan stå inde for spa-delen og sikre at der ikke bliver lukket flere mennesker ind, end at det kan blive en god oplevelse!! Her var tale om massiv overbelægning! Vi tog turen til Hotel Thinggard pga spa-opholdet og så er dette ikke godt nok!
Hotellet var ok med fine værelser (vi boede i et anneks overfor selve hotellet, med udsigt til nogle gamle bygninger). Som en del af vores ‘spa-ophold’ var der inkluderet en gourmet menu og denne var rigtig god. Deres drinks skal de dog arbejde lidt mere med (dem vi smagte var decideret ringe). Jeg har dog givet Hotellet tre stjerner, fordi deres gourmet-menu trækker oplevelsen op, men man må endelig ikke vælge stedet, hvis man ønsker at få garanteret en god spa-oplevelse, desværre!

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, LouiseHouKragh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MichaelT800, Ejer hos Hotel Thinggaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. januar 2020

Hej Louise
Mange tak, for din tilbagemelding på jeres ophold hos os.
Jeg er ked af at vi / vores samarbejdspartner ikke levede op til jeres forventninger.
Vi tager din kritik til efterretning, men, vi har flere punkter hvor vi gerne vil fortælle vores side af "sagen"
Det er svært med kommunikation - hende der tog imod jer i kurbadet, ved at vores gæster overnatter og derfor ville hun give den service og fortælle, at hvis I havde mulighed for det ville det være en bedre oplevelse at komme søndag - mere lå der ikke i det. Denne lørdag var der ikke flere i kurbadet end en normal lørdag i vinter / efterår.
Kurbadet vurdere løbende hvor mange gæster de lukker ind- det er en vild overdrivelse at sige der var flere hundrede gæster i kurbadet. der var under 100 gæster hele lørdagen.
Så den "massive overbelægning" er simpelthen ikke korrekt betegnelse.
Vi havde 16 ophold med spa magen til jeres - denne lørdag, de 12 har givet os en tilbagemelding i vores eget Relation Manager System, hvor vi beder gæster rate os på en skala fra 1 - 10, I har givet os en score på 1, et på 7 og en på 8, fire har givet 9 og 5 har givet os topscore på 10
Hvilket jeg mener der underbygger vores berettigelse til at sælge disse spa-ophold - faktisk solgte vi næsten 3200 i 2019.
Kurbadet har det problem (som vi virkelig håber de snart får økonomi til at få fikset) at da det blev bygget havde de ikke fået lavet plads nok til skabe i omklædningsrummet. Dette afhjælper personalet (indtil de kan bygge om) ved at i stedet for at have et skab til hver - får dem der kommer sidst udleveret en pose til deres ting og så opbevare personalet posen, hvilket fungere meget godt. I følge personalet var i meget utilfreds med det og de tilbød derfor at I kunne benytte handicapomklædningen, hvor der var bedre plads. Jeg beklager at denne løsning var for intim for jer jer. Men, personlet gjorde det i den bedste mening.
Da både kurbadet og os virkelig vil gøre meget for vores gæster, og har det virkelig dårligt når gæster ikke er tilfreds. Valgte kurbadet at tilbyde jer at komme igen søndag uden beregning. Hvilket I også benyttede jer af.
Tak, for de fine ord om vores gourmetmenu. I vores min besvarelse til jer via vores eget system har jeg bedt om en mere konkret feedback på de to drinks i fik. Vi får normalt god kritik på disse, så vores tjener der lavede drinken er meget interesseret i at få at vide hvad der var i vejen denne gang.

Igen tak, anmeldelsen, og den viden den har givet os, den er vigtig i vores daglige arbejde med at gøre hotellet til et dejligt sted at komme.
Med venlig hilsen
Michael


Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. januar 2020

Det var en super dejlig oplevelse.
Rigtig god service med særdeles venligt personale.
Hyggeligt rent og pænt værelse i rolige omgivelser og ikke mindst
en fantastisk gourmet menu i den flotte restaurant.

Dato for ophold: januar 2020
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, offerforsvindel
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 28. december 2019

Super dejligt sted og lækkert gourmetophold. Værelset var pænt og rent, dog kunne hovedpuder være lidt bedre.
Restaurant og gourmet retterne var særdeles gode, tilhørende vinmenu kunne også være lidt bedre afstemt og af lidt højere kvalitet. Reception og ankomst var særdeles godt, høflig og velkommende. Betjening i restaurant gjorde sig bedste, men manglende lidt professionalisme og autoritet for man følte sig helt tilpas.
Morgenmadsbuffet super lækker med dejlige hjemmelavede tilbehør. Kan varmt anbefales til prisen. Man går ikke galt i byen her

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, TTB_7
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser