Anmeldt d. 19. januar 2020

To veninder og jeg havde bestilt et Luksus spa ophold på Hotel Thinggaard, hvor spa-delen foregik på Sydthy kurbad. Da vi ankom sagde personalet i Sydthy kurbad at de ikke ville anbefale at vi gik ind i kurbadet, men dette var jo hele pointen med vores SPA-OPHOLD!! Der var ikke engang et ledigt skab i omklædningsrummet! Så vi blev henvist til omklædning i svømmehallens handicap omklædning. Her blev vi så mast fire personer ind på et toilet med en bruser. Den ene person var handicappet og havde brug for plads og hjælp. Det er var en meget uønsket intim-oplevelse :( Da vi så kom ind i spa-området kan det kun beskrives som Sild i en tønde! Det var umuligt at prøve noget, der var flere hundrede gæster og alt var optaget og alle sad på spring til en sauna og andet, når nogen forlod det - det var helt til grin. Det er en useriøs pengemaskine!! Det er ikke i orden at sælge en spa oplevelse, hvis ikke man kan stå inde for spa-delen og sikre at der ikke bliver lukket flere mennesker ind, end at det kan blive en god oplevelse!! Her var tale om massiv overbelægning! Vi tog turen til Hotel Thinggard pga spa-opholdet og så er dette ikke godt nok!
Hotellet var ok med fine værelser (vi boede i et anneks overfor selve hotellet, med udsigt til nogle gamle bygninger). Som en del af vores ‘spa-ophold’ var der inkluderet en gourmet menu og denne var rigtig god. Deres drinks skal de dog arbejde lidt mere med (dem vi smagte var decideret ringe). Jeg har dog givet Hotellet tre stjerner, fordi deres gourmet-menu trækker oplevelsen op, men man må endelig ikke vælge stedet, hvis man ønsker at få garanteret en god spa-oplevelse, desværre!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, LouiseHouKragh
MichaelT800, Ejer hos Hotel Thinggaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. januar 2020

Hej Louise
Mange tak, for din tilbagemelding på jeres ophold hos os.
Jeg er ked af at vi / vores samarbejdspartner ikke levede op til jeres forventninger.
Vi tager din kritik til efterretning, men, vi har flere punkter hvor vi gerne vil fortælle vores side af "sagen"
Det er svært med kommunikation - hende der tog imod jer i kurbadet, ved at vores gæster overnatter og derfor ville hun give den service og fortælle, at hvis I havde mulighed for det ville det være en bedre oplevelse at komme søndag - mere lå der ikke i det. Denne lørdag var der ikke flere i kurbadet end en normal lørdag i vinter / efterår.
Kurbadet vurdere løbende hvor mange gæster de lukker ind- det er en vild overdrivelse at sige der var flere hundrede gæster i kurbadet. der var under 100 gæster hele lørdagen.
Så den "massive overbelægning" er simpelthen ikke korrekt betegnelse.
Vi havde 16 ophold med spa magen til jeres - denne lørdag, de 12 har givet os en tilbagemelding i vores eget Relation Manager System, hvor vi beder gæster rate os på en skala fra 1 - 10, I har givet os en score på 1, et på 7 og en på 8, fire har givet 9 og 5 har givet os topscore på 10
Hvilket jeg mener der underbygger vores berettigelse til at sælge disse spa-ophold - faktisk solgte vi næsten 3200 i 2019.
Kurbadet har det problem (som vi virkelig håber de snart får økonomi til at få fikset) at da det blev bygget havde de ikke fået lavet plads nok til skabe i omklædningsrummet. Dette afhjælper personalet (indtil de kan bygge om) ved at i stedet for at have et skab til hver - får dem der kommer sidst udleveret en pose til deres ting og så opbevare personalet posen, hvilket fungere meget godt. I følge personalet var i meget utilfreds med det og de tilbød derfor at I kunne benytte handicapomklædningen, hvor der var bedre plads. Jeg beklager at denne løsning var for intim for jer jer. Men, personlet gjorde det i den bedste mening.
Da både kurbadet og os virkelig vil gøre meget for vores gæster, og har det virkelig dårligt når gæster ikke er tilfreds. Valgte kurbadet at tilbyde jer at komme igen søndag uden beregning. Hvilket I også benyttede jer af.
Tak, for de fine ord om vores gourmetmenu. I vores min besvarelse til jer via vores eget system har jeg bedt om en mere konkret feedback på de to drinks i fik. Vi får normalt god kritik på disse, så vores tjener der lavede drinken er meget interesseret i at få at vide hvad der var i vejen denne gang.

Igen tak, anmeldelsen, og den viden den har givet os, den er vigtig i vores daglige arbejde med at gøre hotellet til et dejligt sted at komme.
Med venlig hilsen
Michael

Anmeldt d. 17. januar 2020

Det var en super dejlig oplevelse.
Rigtig god service med særdeles venligt personale.
Hyggeligt rent og pænt værelse i rolige omgivelser og ikke mindst
en fantastisk gourmet menu i den flotte restaurant.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, offerforsvindel
Anmeldt d. 28. december 2019

Super dejligt sted og lækkert gourmetophold. Værelset var pænt og rent, dog kunne hovedpuder være lidt bedre.
Restaurant og gourmet retterne var særdeles gode, tilhørende vinmenu kunne også være lidt bedre afstemt og af lidt højere kvalitet. Reception og ankomst var særdeles godt, høflig og velkommende. Betjening i restaurant gjorde sig bedste, men manglende lidt professionalisme og autoritet for man følte sig helt tilpas.
Morgenmadsbuffet super lækker med dejlige hjemmelavede tilbehør. Kan varmt anbefales til prisen. Man går ikke galt i byen her

Dato for ophold: december 2019
Tak, TTB_7
Anmeldt d. 16. december 2019

Vi var på to dages overnatning med 2 gange 2 retter og morgenmad. Boede på den nye fløj bagved som var ganske fint og nydeligt. Dog en lidt kedelig udsigt til en lagerbygning af en slags fra rummets eneste vindue. Så vi følte os noget indelukket. Aftensmaden var god fredag og på det jævne lørdag. Og kæmpe forskel på smil og overskud hos personalet de to dage. Det var tydeligt at de få spisende gæster der var fredag bekom tjener og køkken bedre end det mere end halvfyldte restaurant lørdag. Her var både smil og sovs noget kolde og stivnede. Bogstaveligt talt. Og nå ja - vi "fangede" en flue i vores hvidvin fredag. Det gav ikke mere end et smil fra personalet da vi viste det frem. Det kunne godt have fremkaldt lidt mere respons i retning af et undskyld eller beklager. Da vi spurgte tjeneren lørdag om hun ikke kunne anbefale en vin til hovedretten, blev hun svar skyldig. Lidt øv. Så husk at du selv nok skal vælge din vin da du ikke får så meget råd desværre.

Dato for ophold: december 2019
Tak, torstent300
Anmeldt d. 8. december 2019 fra mobile enheder

Vi har endnu en gang haft et par dejlige dage hos Hotel Thinggaard og Syd Thy Kurbad. Vi har været der rigtig mange gange og har aldrig oplevet andet end en god og lækker mad, skønne værelser og rigtig godt personale der er imødekommende og venlige. Kurbadet er lækkert og man kan rigtig slappe af, der mangler ikke noget. At kommer på hotel Thinggard har alle gange været en fornøjelse, hyggelig og afslappende omgivelser.
Tak til Michael og hans crew.

Dato for ophold: november 2019
1  Tak, 83Morten