Anmeldt d. 12. oktober 2018

Vi tjekkede ind på et familie/lejlighed til 4 personer som ligger fysisk væk fra selve sømandshjemmet. Stedet blev kaldt Annex og bygningen er af ældre dato og ligger enorm tæt på oliebeholdere som forsyner byen.
Der er mug i badeværelset og gulvet slidt. Der ses rør alle steder. Der er ingen koldt vand i te køkkenet og man skal hente koldt vand i toilettet hvis man vil have noget at drikke. Der er lagt miniovn med indbygget konfur og det ligger for højt og kan være farligt under madlavning hvis man spilder.
Der er væg-til-væg tæppe som er mørkt farve.
Der ligger cafeteria i selve sømandshjemmet (1 minuts gang fra Annex), der kan man købe grill mad samt dagens retter som er gode gamle danske retter til rimelig pris (morgenmad er inkluderet værelsespris og der er friske rundstykker/brød)
Servicemæssigt kan personalet have udfordringer ved kommunikation, eks. datoen på cappucino pulver er udløbet og de blev selvfølgelig fjernet med det samme, men det kom på salgsbordet efterfølgende.
Da vi skulle flytte fra Annex til Plus dobbeltværelse lagde vi vores bagage i vores nye værelse aftenen før, men personalet har solgt denne værelse til andre personer i løbet af natten og disse personer har haft adgang til vores bagage og ejendele i alt den til i Plusværelset.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, JensR213
Anmeldt d. 14. august 2018

Vi boede på dejlige, store værelser, hvor vi var heldige at have udsigt til havet og hvaler!
Alt var pænt og rent! Dejlig dagligstue! God cafe hvor vi spiste godt og billigt!
Absolut et sted vi kan anbefale!

Dato for ophold: august 2018
Tak, Helle O
Bestyrer, Chef  hos Hotel Aasiaat Sømandshjem – Seamen’s Home Aasiaat, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2018

Tusind tak for de fine ord Helle. Vi er rigtig glade for, at du havde et dejligt ophold på Sømandshjemmet, og håber på at det gentager sig.
De bedste hilsner fra os i Aasiaat.

Anmeldt d. 31. maj 2018

Et aldeles behageligt ophold fra start til slut. Personalet er imødekommende og hjælpsomme. Udsigten fra hotellet og værelse er i topklassen og hvalsafari/fisketure og mere til er uforglemmelige oplevelser.

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Jørgen H
Anmeldt d. 4. august 2015

Vi boede 3 dage på Sømandshjemmet i Aasiaat. Da vi ankom havde vi fået et standard værelse og spurgte om der var udsigt til vandet. det var der ikke, men vi kunne for en mer-pris blive opgraderet til et standard + værelse. Det var vi meget glade for at have gjort, for vandet var lige uden for vinduet, helt fantastisk udsigt. Det var et stort og lyst værelse i den nye tilbygning med både sæbe på toilet, kaffe og the.
Der er ikke restaurant, men cafeteria på hotellet. Men det er rigtig god og solid mad, der serveres og priserne er okay.
Der var MANGE myg både inde og ude. Myggenet for vinduet vil anbefales.
Vi vil gerne fremhæve en udsøgt service fra Mathias, som var os behjælpelig med flere ting.

Værelsestip: Betal for et standard + og spørg efter udsigt over havet.
Dato for ophold: juli 2015
1  Tak, Ann_Kaae_Nielsen
Anmeldt d. 28. juli 2014

Min kone og jeg var på et kombineret arbejds- og ferieophold i Aasiaat uden mulighed for at lave mad i lejligheden. Derfor spiste vi hver dag på sømandshjemmet. Maden var god og solid til en fornuftig pris, og der var mulighed for varm mad både til middags- og aftensmad.
Desuden vil jeg gerne rose de fantastiske stykker franskbrød men enten laks, rejer eller hellefisk.

Dato for ophold: juli 2014
6  Tak, arnve