“Hyggeligt”
Anmeldelse af Holmgaard

Holmgaard
Køkkener: Dansk
Anmeldt 8. juni 2016

Hyggeligt med de gamle båse - lækkert hvad angår brød og sammensætningen - kan kun varmt anbefale dette sted både hvad angår børn og voksne

Tak, Kirsten Bjerre P

Anmeldt 8. november 2015

På holmgaard dyrker de selv det korn som brødet bages af. Kvaliteten er helt i top på egne bagervarer og de andre varer som kaffe og marmelade som også sælges.
Betjeningen er vedkommende og uhøjtidelig. Værd at køre efter.
Tip: Spørg til indholdet af brød og kager. Vi har fået nogle såændende forklaringer som beriger oplevelsen

Tak, crasmussen19
Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Vi kom for at spise frokost og bestilte stjerneskud, smørrebrød med hhv roastbeef, og æg og rejer og sandwich med kylling og bacon. Alt undtagen stjerneskuddet får topkarakter. Stjerneskuddet faldt lidt til jorden :-) og var alt for fedtet. Meget sjov idé at indrette restaurant i en stald. Der var stadig en enkelt flue tilbage til at minde om fortiden.

Tak, Flemming H
Anmeldt 15. oktober 2015

Helt ude på landet ligger denne gamle gård. Stalden er indrettet med cafe, butik og bageri. Et udflugtsmål der er værd at lægge vejen forbi.

Tak, ankerhdk
Anmeldt 24. juli 2015

Når man lægger turen omkring Mols Bjerge og Knebel, bør man tage en smut forbi Holmgaard Gaardbageri, godt brød, lækre flødeboller og så kan de også klare en frokost. Hurtig og flink betjening....

Tak, J. K

Rejsende, der kiggede på Holmgaard, kiggede også på

Femmøller, Syddjurs Kommune

Ebeltoft, Syddjurs Kommune
Rønde, Syddjurs Kommune

Har du været i Holmgaard? Fortæl om dine oplevelser!