Birgitte M
Thisted, Danmark

Et værre rend under koncert.

Anmeldelse af Hotel Fuglsøcentret
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. maj 2023
Har været til koncert på Fuglsøcentret. Her var der god mad at få. Forretten var anrettet, og hovedret og dessert blev anrettet som buffet. Der var masser af mad, og dette var veltilberedt. Eneste ulempe var, at man sad ved lange borde - sammen med andre, man ikke kendte. Det ville have været dejligt med to- eller firemandsborde i stedet for 18-personers langborde.
Selve koncerten var god og i et stort lokale, hvor der var plads til borde og stole. Baren var åben - under hele koncerten - hvilket bevirkede, at der var en værre rend undervejs. Havde baren været åben forud for koncerten, i pausen og efter koncerten, ville det have givet en bedre oplevelse af musikken - i stedet for at folk løb frem og tilbage undervejs. Det bar præg af, at her skulle der sælges flest mulige drikkevarer. Synd for musikoplevelsen.
Dato for ophold: april 2023
Værelsestip: Vær forberedt på at blive “forstyrret” under koncerten.
3,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
              • eDreams
              12.9 km fra Hotel Fuglsøcentret
              Vis flere hoteller i Knebel
              Anmeldt d. 19. februar 2023 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse. En weekend med Nik Kershaw og Paul Young. Da vi kom blev vi guidet til vores værelse med en fantastisk udsigt. Dejlgt stort lyst værelse. Maden var rigtig god og der var meget af det. Er der tid til overs er en tur i Mols bjerge en oplevelse i sig selv.
              Stor tak til personalet. Virkelig en sammentømret team.

Vi kommer igen.

Britta og Carsten

Dato for ophold: januar 2023
              1  Tak, CarstenNJensen
              Anmeldt d. 12. december 2022

Fantastisk sted, ophold og arrangement med dejlige / behagelige omgivelser. Hverken første eller sidste besøg... kan kun anbefales til andre. Alt i alt en positiv oplevelse med et velfungerende personale.

Dato for ophold: december 2022
              1  Tak, kanikkehuskedet
              Anmeldt d. 24. oktober 2022

Kun positive kommentarer. Miniferie på 2 nætter inkl. 2 x 2-retters menu og 2 x morgenmad.
              Nem check-in. Parkering udenfor værelse. Pæne værelser. Bord i restaurant forhåndsreserveret med forret på bordet - hovedret er dejlig buffet.
              Fri kaffe ved receptionen.
              Smuk beliggenhed med udsigt til Ebeltoft Vig.
              Besøg tilhørende Rock Museum.
              Fuglsøcentret er perfekt for udforskning af Mols.

Værelsestip: Bygning 100 tættest på hovedbygningen.
              Dato for ophold: oktober 2022
              Tak, ebbej2020
              Anmeldt d. 21. september 2022

Kæresten og jeg besøgte dette hotel i sen sommeren.
              Vi blev mødt af en venlig receptionist.
              Værelset var ikke specielt prangende, men trods alt "hyggeligt"
              Hele hotellet virker som en højskole. Hvilket i sig selv er hyggeligt.
              Specielt "restauranten" virker som en kantine.
              Området er ganske enkelt imponerende.
              Hvis du søger en moderne hotel, så er det ikke dette hotel.
              Men søger du ro og natur, så er det stedet.

Dato for ophold: september 2022
              Tak, henrikh2017
              Anmeldt d. 8. august 2022

Små men pæne værelser, hvor der dog var meget lydt fra nabo værelserne. Middagen var tydelig storproduktion til mange mennesker og kedeligt anrettet, men velsmagende. Der gik desværre lidt lang tid med opfyldning. Morgenmaden var god og der var et ok udvalg.
              Et sted som har flere gode koncerter.

Dato for ophold: april 2022
              1  Tak, Helle C