Helle_Boss
Svendborg, Danmark

Koncertophold

Anmeldelse af Hotel Fuglsøcentret
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 8. aug. 2022
Små men pæne værelser, hvor der dog var meget lydt fra nabo værelserne. Middagen var tydelig storproduktion til mange mennesker og kedeligt anrettet, men velsmagende. Der gik desværre lidt lang tid med opfyldning. Morgenmaden var god og der var et ok udvalg.
Et sted som har flere gode koncerter.
Dato for ophold: april 2022
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
              • eDreams
              12.9 km fra Hotel Fuglsøcentret
              Vis flere hoteller i Knebel
              Anmeldt d. 6. august 2022 fra mobile enheder

Helt vidunderligt sted. Super personale, dejlig mad og aer er absolut intet at klage over. Det er et fantastisk plus at man kan tage en kop kaffe eller the når man har behov for det. For os et klart plus for stedet oveni alt det andet som var så perfekt. Dejlige dage og vi kommer gerne igen. Vh Preben og Hanne Kjærsgaard.

Dato for ophold: august 2022
              Tak, 150hannek
              Anmeldt d. 23. juli 2022

Dejligt sted. Både til familier og par. Dejlige værelser, som ligger i små huse, med wifi, som bare virker. Gode parkerings forhold. Pragtfuld mad også morgenmaden. God bar.
              Skønne omgivelser med mulighed for trave eller cykel ture.
              Gode ude arealer, men vil foreslå nogle borde/bænke, så man kan sidde udenfor, udover på balkonen ved baren, også hvis man er flere sammen.
              Meget service mindet og venligt personale.
              Vi havde Smartbox til 2 overnatninger, men forventede ikke at få så meget for pengene.
              Kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: juli 2022
              Tak, Skovholm
              Anmeldt d. 8. juli 2022

Virkeligt et dejligt sted at holde ferie, min datter og jeg har været her mere end 10 gange fordi, der er masser af aktitviter både inde og ude, og personalet er super søde og hjælpsomme, og maden er gourment virkeligt lækkert, det samme er morgen buffeten, så ligger hotellet placeret tæt på vandet og lige midt i Danmarks Naturperle Mols Bjerge, hvilket giver masser af mulighed for gå og cykelture. Har også benyttet tilbuddet med koncertpakker som kan varmt anbefales. Du får kvalitet udover alle grænser.

Dato for ophold: juli 2022
              Tak, Bo D
              Anmeldt d. 29. juni 2022

Vi var et lille selskab på 12 personer som gerne ville have en hyggelig weekend, da vi ikke ses så tit.
              Weekenden på Fulgsøcentret blev andet andet en hyggelig. Vi havde en kørestolsbruger med i selskabet og fik tildelt et værelse med rigtig mange trapper. I koncertsalen er der ikke adgang til toiletter for kørestolsbruger, så man skal have fat i personalet som vil være behjælpelig med at følge dig igennem snoede gange gennem køkkenet og frem til vareelevatoren som kan køre dig op til nærmeste toilet.
              Ifølge Adm. direktør Peter Brinks "Lægges der ikke skjul på, at der ikke er let adgang for gangbesværede" men han forholder sig ikke til de besværlige toilet forhold i koncertsalen.
              Jeg må bare sige, at Fulgsøcentret er på ingen måde egnet til handicappede!

Værelsestip: Undersøge forholdende før reservation.
              Dato for ophold: juni 2022
              Tak, Darlene G
              Anmeldt d. 7. maj 2022 fra mobile enheder

Besøgte stedet for første gang nogensinde, til dagens Kim Wilde koncert. Hendes performance kan eller skal ikke tilskrives Fuglsø. Ej heller skal de smukke omkringliggende rammer det. Men når man afholder 58 koncerter om året, burde man sikre bedre lyd. Jeg kan simpelthen ikke mindes, at jeg efter mere end 1.000 livekoncerter, har oplevet så håbløs, elendig og skinger lyd. Det var ganske forfærdeligt. Jeg kommer til Kim Wilde igen - jeg kommer ikke til Fuglsø igen.

Værelsestip: Undgå koncerter her
              Dato for ophold: maj 2022