Anmeldt d. 14. september 2020

Første gang vi besøger Fuglsøcentret, men bestemt ikke sidste. Helt igennem en dejlig koncertoplevelse. NENA var i topform, forholdene var afstemt og coronasikret med afstand og sprit og vejledning og information overalt. Sød og hjælpsomt personale der faktisk kunne lide deres job. Tak for rigtig dejlig mad og god betjening. Helt igennem en herlig oplevelse.

Tak, kirsbo
Anmeldt d. 13. september 2020 fra mobile enheder

Endnu et skøn ophold med en fantastisk koncert
Man føler sig velkommen på Fuglsøcentret fra man ankommer i receptionen og modtages af de søde piger.
Fantastisk frokosttilbud og tjenere i godt humør.
Aften og morgenbuffet var lækker.
Koncerten var forrygende og det fungerede godt med faste borde.
Værelserne er af ældre dato, men pyt der sover man jo bare.
Smuk udsigt over vigen og dejlig område Absolut et besøg værd og vi kommer igen.

1  Tak, frukonge
Anmeldt d. 1. september 2020 fra mobile enheder

En enkelt overnatning købt hos Spotdeal til 799 kr.
Dejligt beliggende sted i skøn natur,
værelse ok til bare at sove i, aftenmenu ikke noget at skrive om, fin morgenmad. Alt i alt: Oplevelsen står mål med den billige pris.

Tak, 958flemmingl
Anmeldt d. 16. august 2020

Rigtig god oplevelse i smukke omgivelser og et venligt og behageligt personale.
Eneste minus var badeværelsets kvalitet, men en renovering er vist på vej.
Men alt i alt et rigtig godt ophold i forhold til prisen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Lejense
Anmeldt d. 21. juli 2020

Vi fik Molbo suiten og den var dejlig rummelig.
Desværre var det som at komme ind i en bageovn, da solen stod på hele dagen.
Vi havde 2 hunde med, så vi kunne desværre ikke bare lade døren stå åben. Den eneste mulighed for udluftning var en lille haspe i døren, da der ikke var noget vindue.
Så hver gang hundene skulle luftes, blev jeg "hjemme" og lavede en 1/2 times gennemtræk.

Ellers var opholdet fantastisk. Dejlige senge, god morgenmad, buffet og lækker a la carte. Omgivelserne perfekte at spadsere, cykle og udfolde sig på.

Værelsestip: Spørg om I skal bo i Molbo suiten. Hvis I har det med varme, så bed personalet om en blæser.
Dato for ophold: juli 2020
Tak, 641stigw