Anmeldt d. 20. januar 2020

Vi er netop hjemkommet fra et weekendophold på Fuglsøcentret, og det kan kun anbefales. Super god service, hyggeligt værelse og mega lækkert mad. vi har ikke noget at klage over. MVH Camilla og Michael

Dato for ophold: januar 2020
1  Tak, camillamZ8295PZ
Anmeldt d. 17. november 2019

Jeg købte en koncert oplevelse med mad og overnatning. Det kan helt sikkert varmt anbefales. Sødt og hjælpsomt personale, lækker mad og pæne værelser. Helt sikkert ikke sidste gang at vi tager til koncert her.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Naja P
Anmeldt d. 17. november 2019 fra mobile enheder

Var til koncert på centeret i går. Med spisning inden koncert og overnatning til i dag. Fed oplevelse. Værelsesbygninger er som det forventes på en efterskole , dette fandt jeg hyggeligt. Men var jeg ikke kommet og havde hørt en rigtig god koncert og i stedet havde booket det som et hotel ophold havde jeg ikke været glad. Men jeg nød det. Koncerten var i top. Og der var en kæmpe fest overalt. Maden var ok. Betjeningen ok. Værelser ok. Vinen er lidt dyr men gør absolut maden bedre. Gode drinks til 65kr stk.

Morgenmaden er fin synes jeg

Dato for ophold: november 2019
Tak, KateJ224
Anmeldt d. 28. oktober 2019 fra mobile enheder

Fritliggende værelsesbygninger i stærkt kuperet terræn, stejle trapper uden elevatorer og relativt store afstande imellem, gør i praksis adgang meget risikabel for gæster med stok.
Middagsbuffet som eneste mulighed i restaurant bevirker, at der skal være medhjælper med.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, 632henrikl
Anmeldt d. 23. september 2019 fra mobile enheder

God oplevelse! Smukke omgivelser! Rigtig god mad! Venlige og proff. personale! Fint arrangement med dejlig irsk musik, fra kl 15.00 til over midnat! Har også tidligere været til koncert med ophold! Vi kommer helt sikkert igen!!

Dato for ophold: september 2019
Tak, Lis T