Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams135 $
Agoda.com135 $
Tripadvisor135 $
Priceline
StayForLong
Anmeldt d. 25. juli 2015 fra mobile enheder

Pænt, rent og hjemligt. Meget venlig og imødekommende vært. Vi fik lov at bruge deres industrikøkken til at lave aftensmad og bestilte morgenmad. Ligger ud til en befærdet vej, men der er ro om natten. Morgenmaden helt i orden. Tæt ved vandet.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, rasmusn917
Anmeldt d. 5. juni 2015 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg fandt dette sted spontant. Vi ankom sent og var sultne, alt var lukket. Vi blev modtaget godt af Dorthe som også gav os noget frugt. Placeringen lægger i en stille omgivelse ved vandet. Rigtig hyggeligt og flot.

Kan varmt anbefale dette sted, de giver en god service og et hyggeligt sted.

Dato for ophold: juni 2015
2  Tak, kpr906
Anmeldt d. 17. oktober 2014

Meget venlig og imødekommende ejer. Smuk placering. Det er en Bed and Breakfast, med udemærkede værelser - toilet og bad på gangen, men meget fint og renligt. Morgenmad er i den dyre ende, men til gengæld også god.

Dato for ophold: oktober 2014
1  Tak, boh917
Anmeldt d. 11. august 2014

Vi har lige været på vandretur på Mols, og overnattede 2 dage på Thorup Gjæstgiveri. Vi var trætte efter vores 1. dag på gå-ben, og blev modtaget af Dorthe med en bakke med koldt vand og udstrakte arme til vores behov for køl og frost til vores madvarer. Vi kunne vaske støvet af vores shorts, og hænge dem op på tøjstativet, og vi kunne side i skygge på enten den ene eller den anden side af huset.
Både Dorthe og hendes mand modtog os som om vi var gæster i deres privat hjem. DEJLIGT sted at slappe af efter både den 1. og den 2. dags strabadser.

Dato for ophold: juli 2014
Tak, Charlotte F
Anmeldt d. 1. august 2011

Et sted jeg gerne vil komme til igen. Gode senge, thekøkken og bad på værelset. Egen lille terrasse. Dejligt og Værtinden super sød og imødekommende.
Anbefalelses værdigt!!!!

Dato for ophold: juli 2011