Anmeldt d. 19. juli 2021

Stor anbefaling til dette sted og den søde værtinde, Elisabeth. Vi havde to overnatninger med morgenmad, og kommer gerne igen!
Stedet ligger rigtig godt i forhold til at komme rundt i Mols Bjerge og på stranden.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, ChristineWrang
Anmeldt d. 11. november 2020

Min kæreste og jeg har boet her 2 gange. Og begge gange har vi været overmåde tilfredse.
Fine værelser, rigtig god og venlig service, lækker hjemmelavet morgenmad og en beliggenhed lige ved smukke Trehøje i Mols Bjerge.
Vi vil klart anbefale et ophold på Fuglsø kro bed and Breakfast til andre.

Dato for ophold: november 2020
Tak, W7057PRanjak
Anmeldt d. 29. september 2020 fra mobile enheder

Fint stort værelse på 1. sal mod vejen, hvor du kan gå direkte ud i naturen. Få km fra de afmærkede vandreruter i Mols Bjerge.

5 værelser på 1. sal, der deler to pæne badeværelser.

‘Kroen’ er nænsomt, pænt og flot renoveret med respekt for ejendommens oprindelige tidsalder.

Fint værtsskab med en værtinde, der er her og der, og alle vegne:)

Dato for ophold: september 2020
Tak, 528karstenj
Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Rigtig skønt og charmerende sted med alt hvad man har brug for. Fantastisk service - sød og hjælpsom værtinde. Skønne værelser, gode senge, rent og pænt. Rigtig lækker morgenmad med hjemmebag og kvalitet. De bedste anbefalinger!

Dato for ophold: oktober 2019
2  Tak, LoneHT
Anmeldt d. 1. august 2019 fra mobile enheder

Dejlig kaffe og god kage i meget hyggelige omgivelser. Kommer du på en sommerdag, så kan du sidde i haven eller i skyggen på verandaen. Hjemmebag, lækre sandwich, is og god kaffe. Hindbærsnitten er himmelsk, og med tilpas meget smør til, at man har energi til cykelturen i Mols Bjerge. Skønt sted

Dato for ophold: august 2019
Tak, 982henriks