“Bedste Pizza ever. Stort udvalg af øl.”
Anmeldelse af Flight 52

Flight 52
Anmeldt 24. januar 2020

Hyggelig atmosfære både inde og ude.
Super dejlig mad og superb betjening - både fra personalet og den danske ejer.

Et besøg kan stærkt anbefales.

Per og Ingelise, Hornbæk

Tak, Trail751718

Anmeldt 11. december 2019

Super lækkert sted, virkelig god mad og service i top klasse

Spareribs er virkelig ekstraordinær gode....og store, med meget kød på.
Kan kun anbefale at kigge der forbi.

Tak, Bjarnaa
Anmeldt 5. december 2019

Personale og ejer, er rigtig flinke og fuldt ud professionelle. Vi fik pizza, og de kan helt klart anbefales. Ejeren er dansk, og ved en masse om byen, hvis man mangler nogen gode fif.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Meyland91
Anmeldt 29. november 2019 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt sted med god mad og god betjening. Vi har så heldige at ejeren var dansk, som vi er, så vi fik mange gode fif omkring byen.

Kan varmt anbefales ❤️

Tak, 34rikkep
Anmeldt 2. november 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte Flight 52 en almindelig torsdag. Vi var egenligt ikke ret sultne, men deres pizzaer så da egenligt meget gode ud på billederne ude foran.
Vi gik derind og inden vi havde åbnet døren stod der openminded servicepersonale og gjorde klar til os. Vi fik et bord og lidt efter stod Anders der (Ejeren).

Vi havde en rigtigt dejlig aften med god mad. Pizzaerne var virkeligt sprøde de laver deres egen hvidløgs og chiliolie, der virkeligt smagte godt på pizzaen.
Det føltes helt som at være hjemme ved mor og far igen.

Desuden kan du vælge mellem 50 forskellige slags special øl fra alle verdens lande til en fair pris.

Helt klart et besøg værd og hvis i vil vide det skal Anders nok fortælle om sin tid i Thailand :)

Bare tag derhen nu! Du vil ikke blive skuffet ;)

Tak, MadsKvistgaard

Rejsende, der kiggede på Flight 52, kiggede også på

Har du været i Flight 52? Fortæl om dine oplevelser!