Anmeldt d. 11. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har lige haft en overnatning på hotellet.
Her emmer af badehotel idyl.
Alt var rigtig godt, gode værelser, gode senge, gode dyner, god beliggenhed, rigtig god morgenmad. Personalet var meget servicmindet. Jeg kan slet ikke rose nok, kun sige prøv det. Et hotel jeg rigtig varmt kan anbefale.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Ellen402
Anmeldt d. 8. juni 2020

Vi var 13 personer, der overnattede 2 og/eller 3 nætter, og fik morgenmad og henholdsvis de forskellige dage: 2 og 3 rettes glimrende mad (specielt grønsagerne var perfekt kogt) og herlig dessert. og eftermiddagskaffe med hjemmelavede kage, som smagte rigtig godt. Værelserne er store og har gode senge. Omegnen har mange skønne seværdigheder, som personalet beredvilligt viser og fortæller om. Der er gratis billiard og (øh pilekast) i kælderen, og en Slyngelstue. Et meget venligt og serviceminded personale. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Phil-greg-K
Anmeldt d. 19. marts 2020

Bestilte via Take Offer 4 dobbeltværelses ophold og da vi var 3 par bestående af mine svigerforældre - Diamantbrudeparret - min svoger og svigerinde, min kone og jeg samt 2 stk. børnebørn på henholdsvis 28 og 18 år, blev der ringet til HøjbySø og aftalt, at vi i stedet fik 5 værelser, hvoraf de 2 blev enkeltværelser - mod et mindre ekstrabeløb.
Diamantbrudeparret fik i øvrigt en opgradering til "Brudesuiten".
Som følge af, at der jo var tale om en fejring af et Diamantbrudepar var der lidt kontakt til hotellet både pr. mail, men også telefon og hver gang var det en sand fornøjelse og en god oplevelse jeg havde. Allerede der var jeg sikker på det nok skulle blive et godt ophold.
Dagen oprandt og de 7 af os indfandt os på hotellet kl. ca. 1530, hvor vi fik vores værelser, som klart overgik vores forventninger. De var pæne, rene og meget indbydende. Fra receptionen og til værelserne blev man straks ledt hen på et ophold på strandhotel.
Vi gik derefter til kaffestuen, hvor der blev serveret eftermiddagskaffe og kage.
Inden aftensmaden var der mulighed for en lille gåtur i nærområdet og hvilket utroligt smukt område. Fantastisk natur, som selvfølgeligt ikke lader sig se 100% på en times tid, men en god bid blev det til.
Om aftenen var der dækket op til os 8 i et særskilt lokale. Vi fik en 3-retters menu bestemt af køkkenchefen og den gik rent hjem hos os alle.
Næste morgen var der morgenbuffet og den var lige tilpas.
Et ophold hvor det hele gik op i en højere enhed. Skønt hotel i flotte omgivelser og med et utroligt venligt og behageligt personale.
Helt sikkert første gang på dette hotel, men det kan absolut ikke afvises, at vi kommer igen.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, 657peerl
Anmeldt d. 6. marts 2020

Bestilte et 2 dages ophold med mad.
Det var en stor positiv overraskelse, alt var flot istandsat med lækkert badehotels stil,
Venligt og imødekomne personale, maden fantastisk dejlig og velsmagende.
Og så ligger der en stor sø bagved hvor man kan gå tur,der er også ved at blive etableret et fitness rum

Værelsestip: Opgrader til comfort, elevationssenge og et større badeværelse.
Dato for ophold: februar 2020
Tak, 418hannep
Anmeldt d. 19. februar 2020

Jeg startede med at ringe til Højbysø hotel for at sikre mig, at de havde et ledigt værelse, eftersom den deal jeg havde gik på kun kunne anvendes i hverdage og inden 1. maj - det var intet problem og jeg behøvede ikke besvære mig med at købe dealen, den blev hurtigt fikset over telefonen.

Dealen hed spar 473 således at opholdet var 50% - dog koster et dobbelt standardværelse (som jeg fik) 850, hvorfor jeg ikke har sparet 50%. Et dobbelt comfort værelse koster 950, hvilket ville have svaret til 50% besparelse - det kostede dog 100kr. ekstra hvis jeg ville opgradere til en sådan og så er vi igen under 50% besparelse - blot en mindre detalje.

Mit ophold blev købt med ønsket om at få lidt ro til af læse, jeg mit næste semester snart starter. Jeg havde derfor min computer med, som jeg desværre skal have oplader til for at kunne have tændt. Jeg oplevede en lille mangel på stikkontakter. Da jeg grundet årstiden også havde brug for lys fra bordlamperne for at kunne læse min bog og alle stikkontakter da var optaget inden for rækkevidde - jeg kunne godt have brugt en stikdåse. Desuden kunne jeg høre TV-et fra naboværelse, som en lav mumlen, samt folkene der gik ude på gangen - men jeg læser også bedst med Jazz i ørene, så når den spillede lagde jeg ikke mærke til lyden længere.

Fra de minimale negative detaljer, til det gode:

Jeg ankom kl. 14:00, lige til indtjek og fik min nøgle og lidt instruktioner i hvornår dørene blev låst, kaffe/kage, aftensmad og morgenmad blev serveret ol.
Værelset var stort og flot indrettet og bar meget præg af at være nyere renoveret, der var stor seng til 2, 2 lænestole og et mindre cafe bord, skrivebord samt stol, TV og skab til opbevaring i gangen.

Kl. 14:30 blev kaffen og kagen serveret - ikke det vilde efter min meningen, kaffen var ikke rigtig varm, men heller ikke direkte kold, kagen var en rigtig fin gulerodskage - dog uden glasuren.

Jeg besluttede mig herefter for at tage en tur ned i Brugsen, som ligger blot 10 minutters gå-gang væk, får at få mig lidt at drikke og en læsesnack.

Kl.18:00 blev maden serveret - dette var en del af den deal jeg havde købt.
3 retter bestående af aspargessuppe med ristede græskarkerner, noget stegt kylling med kartofler, stegt kål og sause. Til dessert æblekage. Til maden var det muligt at få en lokal øl eller Jakobsen - ganske fint.

Morgenmaden blev serveret kl. 8 og var et fint buffetbord, med brød, 2 slags kødpålæg, skiveost, 2-3 slags smørost, 2-3 slags marmelade, nutella og smør. Desuden 4-5 forskellige slags yogurt og 6-7 slags müsli/morgenmads produkter, 5-6 slags juice, blødkogte æg og kaffe serveret i en kande pr. bord.

Overordnet synes jeg klart opholdet var positivt. Jeg følte mig meget velkommen og godt behandlet - cadeau til den unge pige der var min tjener den aften og også tog imod mig ved indtjek, hun var meget venlig og imødekommende.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Simone K