“Højby kro er virkelig et sted”
Anmeldelse af Hojby Kro

Hojby Kro
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Højby kro er virkelig et sted vi kan anbefale. Min kone og jeg fik en super lækker 3 retters menu og vores børn en halv hummer og vafler til dessert. Maden er virkelig god, de bedste råvarer perfekt tilberedt. Tak til al personalet for at give os en dejlig aften :-)

Tak, Madmedmere

Anmeldt 30. juni 2020

Første besøg var helt fantastisk med 3 retters meny med god vin Inc. Det var en meget fin oplevelse og alle omkring i lokalet var meget glade og positive . Veltillavet mad og flot opsat .

Dato for besøg: juni 2020
Tak, egeskov2014
Anmeldt 27. juni 2020

Det var fantastisk godt , dejlig mad, god betjening, og fine værelser, det eneste jeg er ked af er at jeg ikke kunne spise noget mere.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 152elsebethk
Anmeldt 9. juni 2020

Efter at have kørt rundt hele dagen til "Kunst i Pinsen", sluttede vi dagen med kroens søndags treretters menu incl vine. Det var fremragende mad og gode vine. Betjeningen var god og hurtig; de unge tjenere klarede det fint!
Vi fik asparges med laks, greater omaha steak med nye kartofler og sommerbær med is til dessert. Alt var godt og veltillavet samt rørende billigt: 299kr incl vine.
En hyggelig kro med inde og ude servering.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Hans L
Anmeldt 28. maj 2020 fra mobile enheder

Det er ikke tomme ord, når Jan og Malene siger: vi gør os umage♥️.
Vi trængte til forkælelse efter at have tilbragt så mange dage uden at se familien, venner. Og øj øj, det var SÅ lækkert. Alle sikkerhedsregler overholdt, så vi var trygge.
Maden- jamen, vi vil give mindst 10 stjerner. Så veltillavet og super råvarer.
Vores værelse- så smukt som altid. Morgenbuffet anrettet portionsvis.
Er der noget at sige til, vi glæder os VILDT til at holde rund fødselsdag her i så trygge rammer m super madkvalitet ?
Vores varmeste og bedste anbefalinger.
This place is really a visit worth. The security about Corona is in top. The food is marvelous. Everything very good quality and made with the heart. The room very clean and beautiful.
We would give 10 stars, if we could. Our best and warmest recommendations.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, holmjohansenbritt

Rejsende, der kiggede på Hojby Kro, kiggede også på

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Hojby Kro? Fortæl om dine oplevelser!