“God udsigt og god mad”
Anmeldelse af Café Solvogn

Café Solvogn
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad til en fornuftig pris. Udsigten er fantastisk ud over golfbanen. Helt klart et besøg værd også med børn.

Tak, mortiw

Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

En fantastisk udsigt udover golfbanen og omkringliggende natur. Personalet er hjælpsomme og gode til at rådgive om menuen.
Vi var 6 personer, som besøgte og vi var alle fuldt ud tilfredse med maden.
Personligt kan jeg anbefale deres langtidsstegte svinebryst med kartofler og Persillesovs, den smagte helt fantastisk :)
Kan kun anbefale dette sted :D

Tak, 366asket
Anmeldt 31. juli 2020

Flot udsigt over golfbanen. Fin betjening trods travlhed. Skøn mad. Jeg fik en bøf. Det eneste minus er at de serverer bearnaisen kold.

Tak, Lucassommer
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig et besøg værd.
Aldeles glimrende mad til rimelig pris. Dejlig afslappet betjening og fantastisk udsigt. Prøv det. I bliver ikke skuffet

Tak, Helge N
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn, uventet oplevelse
Vi ledte efter et sted at spise og faldt over denne perle af en restaurant. Skøn udsigt, virkelig god betjening og dejlig mad. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, LiselotteOe

Rejsende, der kiggede på Café Solvogn, kiggede også på

Højby, Odsherred
Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Café Solvogn? Fortæl om dine oplevelser!