“Fremragende fiskemenu”

Rorvig Kro Restaurant
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 8. august 2021

Vi glæder os hver sommer til en aften på Rørvig kro. I år i fantastisk vejr og vi fik hurtigt og med smil serveret snacks og gin med ribssaft. Enkelt, afstemt og velsmagende. Som vi har tradition for valgte vi fiskemenuen til små 600 kr pr. snude. Igen i år med masser af velsmag og vi blev bekræftet i, at vi glæder os til næste år. Vi synes det er pengene værd.

Tak, Mia V

Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet til frokost og var med det samme charmeret af det smukke sted. Vi ville blot have to stykker smørrebrød med en øl og så videre på vores roadtrip, så det virkede ideelt, men…

Betjeningen:
Helt fantastisk søde men fraværende. De virkede mest af alt til at være noget underbemandede. Ventede knapt 15 minutter på at måtte bestille, dog også midt i frokostrykket. Al maden blev desværre serveret uden nogen forklaring udover fx “fiskefilet” - klask.

Maden:
Den helt klassiske fiskefilet virkede som om den var forlavet og så opvarmet, hvilket gjorde paneringen stenhård. Smagen var manglende af andet end stegt panering, da der var mere panering end fisk. Vi spiser nok smørrebrød ude en 5-6 gange om måneden, og denne er den værste i lange tider.
Deres høns smagte virkeligt godt, og vi gættede på den måske er rørt med et hint karry - vi ved det ikke, for… ja, ingen præsentation.

Retterne er smukke, men mangler noget i udførsel. Og 65 for en stor fadøl… tjoh, så er den også betalt.

Men, virkeligt populær og proppet, og hyggeligt sted.

Tak, Aberdane
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Stedet er smukt, maden er dejlig, ikke fantastisk - men ok lækkert. Desværre var kyllingen i cæsarsalaten tør og hønsesalaten og kartoffelmaden smagte ikke af så meget. Fiskeanretningen var dejlig. Men servicen var under al kritik. Ingen opmærksomhed, glemte retter, glemte drikkevarer og generelt stod de forladte borde med servicen efter lang tid. Og dette er ikke et cafeteria, men en kro der engang var i gourmetklassen. Value for money var ikke tilstede, desværre. Vi håber stedet kan oppe deres serviceniveau og pifte maden op i en anden klasse.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, asbj_rnc
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Opreklameret københavneri…
En tjener der ikke kunne præsentere de respektive menuer, alt for ung og uerfaren.
Man burde kunne forvente sig mere af en restaurant, der har priser i den absolutte høje ende.
Et lille stykke tun til forret, benævnt som stegt tun, med lidt grønt, kr. 165,00.
Stegt havkat persille gratineret med blomkål, som ikke var der, kr. 295,00.
Absolut ikke tilfredsstillende.
En dårlig oplevelse.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, nielst2013
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god mad og godt udvalg af drikkevarer, måske lidt i den dyre ende men der var rigeligt med friske grøntsager. Tataren var ikke ret stor og blev serveret uden brød. Cæsar salaten og fiskefrikadellerne samt fritterne var virkelig gode!
Personalet var søde men virkede lidt uerfarne og unge.

Tak, Marie F

Rejsende, der kiggede på Rorvig Kro Restaurant, kiggede også på

Højby, Odsherred

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Rorvig Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!