“Populært Spisested”
Anmeldelse af Rorvig Fisk & Rogeri

Rorvig Fisk & Rogeri
Køkkener: Fisk og skaldyr
Anmeldt 30. juni 2020

Her får du det lækreste fiskeretter , helt frisklavet og tilberedt imens man venter . Prøv et stjerneskud og man er mæt med en god fornemmelse .

Tak, egeskov2014

Anmeldt 25. juni 2020

Super dejlig oplevelse - fiskebuffet - anretning i alle afskygninger. man sidder og hygger sig bl.a. pille rejer - servicen er venlig - til trods for corona er alle formaliter taget i brug, bestille bord er en god ide

Tak, S531STjanej
Anmeldt 19. juni 2020

Det var dejligt at nyde en god kop formiddagskaffe i juni-solen med udsigt til lystbådehavnen i Rørvig.

Tak, Gunnar G
Anmeldt 10. juni 2020 fra mobile enheder

Rørvig Fisk & Røgeri finder du ved Rørvig Havn - kun et lille stenkast fra vandkanten og med en smuk udsigt over Isefjorden - hvis du kan kan kæmpe dig igennem menneskemængden på en solskinsdag mellem kl. 12.30 og 14.00.
På vores tur rundt om Isefjorden valgte vi at spise frokost op Rørvig Fisk - nærmere i bistroen, da vi havde hørt så meget godt om stedet.
Vores oplevelse var ikke noget at råbe hurra for. Her var totalt overbooket og voksne mennesker kæmpede som børn om de udendørs spisepladser - uden hensynstagen til andre end dem selv qua en Corona-tid.
Personalet var overophedet og gjorde intet for at styre borde eller holde bare lidt orden omkring afstand til andre - tænker ikke, der var ressourcer til det.
Men bevares vi fik da et bord indendørs, hvor der var mega koldt og luften emmede af friture. Frokosten blev absolut hurtigt serveret, trods alle de besøgende - men den var bestemt ikke værd at skrive om - men vi blev mætte og havde glæde af smagen længe efter frokosten blev indtaget.
Nu har vi prøvet at spise frokost på Rørvig Fisk, som mange har anbefalet os gennem tiden - og næste gang vi kommer forbi, så prøver vi et andet sted.

Dato for besøg: maj 2020
2  Tak, AegidiusNielsen
Anmeldt 5. juni 2020 fra mobile enheder

Ganske fin frokost. Store portioner og hele familien blev mætte. Niveauet og smagen kunne dog sagtens være højere. Eksempelvis bestod stjerneskuddet primært af rejer på bekostning af fisk.

Tak, jacobbenand

Rejsende, der kiggede på Rorvig Fisk & Rogeri, kiggede også på

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Rorvig Fisk & Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!