“Idyllisk havnemiljø ”
Anmeldelse af Rorvig Fisk & Rogeri

Rorvig Fisk & Rogeri
Køkkener: Fisk og skaldyr
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Dette er en omtale af havnemiljøet, ikke blot røgeriet mv. Idyllisk lille havn med god fiskehandel, restaurant, grønthandler, cafe, ishuse, bro til krabbefangst. Familievenlig lille havn med en 25-minutters færgeforbindelse til den ligeså dejlige Hundested havn.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Jan H

Anmeldt 4. juli 2016

Maden er god og der er rigeligt af den. Det er imidlertid ikke lækkert, så vi betaler for beliggenheden og tager os i at være misundelige på de mennesker vi kigger ud på, som har eget brød med og har købt lidt lækkert inde i forretningen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Carsten M
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

I Rørvig havn er der to restauranter under samme tag. Den ene vender mod vandet og er ikke prøvet. Den anden vender mod land og er meget cafeteriapræget. Maden er typisk friturefremstillet og ikke specielt velsmagende. Der var vildt travlt og vi måtte vente 45 minutter på en ekstra portion pommes frites. De unge mennesker i køkkenet knokler men med alle de turister der kommer, kæmper de mod overmagten. Bordene flød med gammelt service og var beskidte, men solen skinnede og den sammen med Rørvig pilsneren opvejede meget. Det er ikke et sted man skal køre efter

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, JanDane
Anmeldt 13. juni 2016 fra mobile enheder

Her er et sted der lever af sin gode placering. Vi valgte et udvalg røgeriets specialiteter og fik blandt andet serveret grønne New Zealandske muslinger (vi har lige været i New Zealand) og ikke de kendte danske blåmuslinger. Dette undrer jo en, når man regner med, at det er noget lokalt. Maden står ikke mål med de hyggelige rammer og den alt for høje pris og så får man sin mad serveret på paptallerkener! 70 kr for 0,5 liter cola og en flaske vand. Vi var noget skuffede

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, 625louiseh
Anmeldt 20. maj 2016

Det positive først. Der er en super hyggelig atmosfære og maden smager godt.

Det negative. Prisen hænger ikke sammen med den kvalitet og service jeg får. Jeg skal selv hente maden, på gammeldags cafeteriet facon, og selv rydde bordet. Prisen svare til en god middag, hvor der bliver serveret og ryddet op. Selv disse nye steder, med billig buffet, har en bedre service.

Jeg er langt fra imponeret og jeg tvivler på, at jeg kan finde på at besøge stedet igen. Der findes steder i Rørvig, der er billigere og bedre, samt hvor jeg ikke skal hente min mad.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Cyberbartender

Rejsende, der kiggede på Rorvig Fisk & Rogeri, kiggede også på

Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Rorvig Fisk & Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!