“Steg hellere bøffen hjemme”
Anmeldelse af Bøf & Grillhuset

Bøf & Grillhuset
Anmeldt 8. august 2021

Der er jo intet galt i at vælge at spise en gennemsnitlig bøf med tilbehør og fabriks bearnaise creme. Der er heller intet galt i at man som kunde selv skal stå i kø og vente på at afgive sin bestilling og hente drikkevarer. Der er absolut heller ikke noget galt med at det hele virker lidt amatøragtigt og at kvaliteten og service (eller mangel på) leder tankerne i retning af samme charme som der er på Jensens bøfhus (eller mangel på). Men hvorfor skal man egentlig det? Næste gang køber jeg bare bøfferne selv hos Nr. Asmindrup slagteren der ikke er så langt fra Rørvig. Det er en rigtig god slagter. Hvis jeg ikke gider lave tilbehøret selv, køber jeg fryse pommes frites og k salat bearnaise og hokus pokus, så har jeg samme måltid. Til langt under prisen vel og mærket.

Tak, Mia V

Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted dog er jeg ikke tilhænger af at man skal gå op og bestille og betale i baren og være sine drikke varer ned til bordet men når det så er sagt er det det lækreste kød de serverer og super lækkert stegt så selve madoplevelsen er 5 stjerner værd men bestilling af mad og det trækker ned

Tak, 452joakimb
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Glimrende burgermenu (med levende musik)!
Hyggeligt sted midt i Rørvig. Prisvenligt bøf og burgerrestaurant. Hyggeligt ude-områder med terrassevarmere (levende ild), tæpper og overdækning. Super sød betjening og hurtig levering af maden. God til take-away også. Levende musik lørdage i sommer-perioden. Kan klart anbefales!

1  Tak, sorenhost
Anmeldt 3. juli 2021 fra mobile enheder

Ved ankomsten blev der spurgt til reservation. Jeg havde sendt en SMS til det nummer der står på hjemmesiden fik et tvært svar “vi svarer ikke på sms. “

Hvorfor så have et mobil nummer på hjemmesiden ?

Det er ej heller muligt at booke bord online!

Betaling opkræves forud og nogle gæster bliver bedt om selv at bringe bestik,glas vin mm til bordet andre bliver betjent ved bordet. Alt i alt en rodet oplevelse.

Bøffen var god

2  Tak, FinnK683
Anmeldt 29. juni 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt udemiljø, venligt og smilende personale, burgerbøffen er hjemmehakket med rigtig godt kød! Gode priser! Vil klart anbefale stedet

Tak, 574karinak

Rejsende, der kiggede på Bøf & Grillhuset, kiggede også på

Nykøbing Sjælland, Odsherred
Nykøbing Sjælland, Odsherred

Har du været i Bøf & Grillhuset? Fortæl om dine oplevelser!