“Super hyggeligt sted med kanon atmosfære ”
Anmeldelse af Rørvig Streetfood

Rørvig Streetfood
Beskrivelse: Amid the beautiful Odsherred and right Roervig, is this beautiful gem that becomes Roervig Street Food. The place where people gather in the summer country, whether it is young or old. There is room for everyone. Welcome ...
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Startede med at vælge øl fra baren. Kæmpe udvalg. Meget svært at vælge. Valgte selvfølgelig den med mest alkohol i. Fantastisk øl. Valgte mad fra Den Grønne Kutter. Fik fiske tapas til to. Fantastisk måltid. Tror at det var mad til fire personer. Lækre skaldyrssalater, rejesalat, karrysild, stegt sild i eddike, varmrøget laks osv.. Meget hyggelig atmosfære. Kan virkelig anbefale s.

Tak, pero993

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Vi var to bedsteforældre med to børnebørn pige på 4 og dreng på 2 år og deres forældre. Et hyggeligt sted med mange boder og god plads. Vi bestilte 2 x deletallerkener fra den Vietnamesiske bod. Kylling nugget ig pommes frittes til børnene. Øl, hvidvin og sodavand i baren.
Maden var superlækker til rimelig pris. Forårsruller, kæmperejer og andet godt. Kommer helt sikkert igen.

Juli 2021

Hilsen. Da, AM, Di, An, An og Ni

Tak, 703nielsr
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

De forskellige madboder, laver fine take away retter - men området er beskidt og dårligt indrettet. Der må ryges ved bordene, ok det er udendørs - men alligevel generende, når man forsøger at nyde smagen af maden

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 156hennings
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Har aldrig betalt så meget( 130kr ) for en slatten burger som maks. var 2,5 cm høj plus en lille smule pommes frites. Virkelig skuffende oplevelse.
Ærgerligt at bruge så mange penge på at tage familien med ud at spise, og så være nødt til at tage hjem og spise mere, da ingen blev mætte hos Burger Jack:-(

Dato for besøg: juli 2021
Tak, S8525CHmichaell
Anmeldt 21. maj 2021

Vi. har i dag fået os en god oplevelse. Vi bestilte fra 3 forskellige boder 4 hvis man tæller baren med som en bod . Alt i alt super sød og venlig betjening alle steder især vil jeg fremhæve pizza boden og baren som har et vanvittigt udvalg især bider vi mærke i det lokale udvalg. Vi fik prøve smagt deres nye espresso Martini og den blev godkendt. Fed stemning og bredt publikum. Må være sommerens hotteste sted

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Simone K

Rejsende, der kiggede på Rørvig Streetfood, kiggede også på

Har du været i Rørvig Streetfood? Fortæl om dine oplevelser!